Puff 當前離線
進階會員
原帖由 rickycheng78 於 2009-4-4 19:33 發表 好似2日都由殷莉做理財blog... 新聞就日日新鮮
TOP
benleung 當前離線
原帖由 benleung 於 2009-4-4 19:41 發表 仍然係玩假HD 淨係overlay係HD都算HD aTV你真係得架啦你
ToyotaAE86 當前離線
中級會員
原帖由 omar9220 於 2009-4-4 16:32 發表 好掛住個火台徽
原帖由 ToyotaAE86 於 2009-4-4 19:48 發表 要播都播水版先 4月1日之前一排本港台都經常播水版Logo片段 可能同亞視改藍色logo o既傳聞有關...
dennis10 當前離線
原帖由 isar 於 2009-4-4 18:45 發表 你唔覺aTV upscale既片畫質好過tbb咩
sunny1987 當前離線
初級會員
isar 當前離線
rickycheng78 當前離線
原帖由 benleung 於 2009-4-4 07:41 PM 發表 仍然係玩假HD 淨係overlay係HD都算HD aTV你真係得架啦你
只有在開頭有出 HD Icon 的節目先算係 HD..
節目如有更改,以電視台最後公布為準
原帖由 rickycheng78 於 2009-4-4 20:47 發表 冇人話NEWS HD左... 別忘了有呢句 EPG /aTV網有都不算