原帖由 rickycheng78 於 2009-4-4 19:33 發表

好似2日都由殷莉做理財blog...
新聞就日日新鮮

金融快訊先會唔同人

果位XXX小姐應該係金融快訊出現既

TOP

仍然係玩假HD
淨係overlay係HD都算HD
aTV你真係得架啦你

TOP

原帖由 benleung 於 2009-4-4 19:41 發表
仍然係玩假HD
淨係overlay係HD都算HD
aTV你真係得架啦你

我相信呢個世界無有廣告既高清電視頻道係全高清

係有D香港人先咁得閒玩真假HD

無論台灣、中國、韓國、日本都係咁架啦

假你個頭



提提你,只有在開頭有出 HD Icon 的節目先算係 HD

無出既唔算架

[ 本帖最後由 Puff 於 2009-4-4 19:48 編輯 ]

TOP

原帖由 omar9220 於 2009-4-4 16:32 發表
好掛住個火台徽

要播都播水版先
4月1日之前一排本港台都經常播水版Logo片段
可能同亞視改藍色logo o既傳聞有關...

TOP

原帖由 ToyotaAE86 於 2009-4-4 19:48 發表

要播都播水版先
4月1日之前一排本港台都經常播水版Logo片段
可能同亞視改藍色logo o既傳聞有關...

照依家個樣好似只會用死橙a方塊合體版了

我比較想睇16:9既五行a

TOP

原帖由 isar 於 2009-4-4 18:45 發表

你唔覺aTV upscale既片畫質好過tbb咩


我覺得...tbb問題唔係upscale...而係bitrate...
上次atv新聞既upscale...差過tbb n 倍

TOP

其實CTI Asia的news bar有唔同顏色係正常

如果o個個時段係同CTI News Channel live或者錄播的節目(e.g.電視早餐, 新台灣星光大道及中天駭客趙少康), 會用紅色。

如果係中天亞洲新聞(正午新聞, 晚間新聞), 就會用燈色。

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-4-4 19:33 發表

好似2日都由殷莉做理財blog...
新聞就日日新鮮

理財blog逢交易日都係殷小姐....

TOP

原帖由 benleung 於 2009-4-4 07:41 PM 發表
仍然係玩假HD
淨係overlay係HD都算HD
aTV你真係得架啦你

冇人話NEWS HD左...

只有在開頭有出 HD Icon 的節目先算係 HD..

別忘了有呢句 EPG /aTV網有都不算
節目如有更改,以電視台最後公布為準

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-4-4 20:47 發表

冇人話NEWS HD左...


別忘了有呢句 EPG /aTV網有都不算

所以先話要有出 HD Icon 先算係 HD

TOP