回覆 820# 的帖子

i think atv will change st-2 into hd in this two days

TOP

原帖由 pigpiglo 於 2009-4-4 11:49 AM 發表
i think atv will change st-2 into hd in this two days

有機會
ST-2 呢兩日全日得一節19:00 新聞
大把時間轉HD

TOP

中天newsbar 假日唔同色
aTV 唔知會唔會跟
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 waishingme 於 2009-4-4 00:32 發表
蘇超場事重播係唔係不嬲都播英語旁述?

只有週中賽Goal TV補 feed 俾亞視的先係 Setanta Sports英語旁述
呢場福爾柯克 對 登地聯係04/03/2009打的

終於唔封 Goal TV 頭頂 ID

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-4-4 11:56 發表

有機會
ST-2 呢兩日全日得一節19:00 新聞
大把時間轉HD

相信轉 HD 後 12:30pm 也會轉 ST-2 報新聞了

ST-1 也就只剩下亞洲早晨和6:00pm

不過 ST-2 最少也要 4部 DVCPRO HD 吧

新聞 *2 經濟快訊*2

節目部會肯轉讓給新聞部嗎

[ 本帖最後由 Puff 於 2009-4-4 13:37 編輯 ]

TOP

原帖由 Puff 於 2009-4-4 01:32 PM 發表

相信轉 HD 後 12:30pm 也會轉 ST-2 報新聞了

ST-1 也就只剩下亞洲早晨和6:00pm

可能遲早ST-1都會轉 HD (亞洲早晨)

TOP

舊聞

atv12節目表由星期日12點後個d先開始有個(HD)字

TOP

原帖由 newming 於 2009-4-4 13:46 發表
舊聞

atv12節目表由星期日12點後個d先開始有個(HD)字

唔係舊聞

EPG 一向都有 HD 字樣

第一日啟播仲出錯 HD ICon 添

TOP

The cam in ST-2 for新聞+經濟快 are the same
Now have about 3-4 cam in ST-23 xd:

TOP

原帖由 Puff 於 2009-4-4 13:54 發表

唔係舊聞

EPG 一向都有 HD 字樣

第一日啟播仲出錯 HD ICon 添


但係宜家既節目仲未(HD)   係星期"一"am先開始(HD)晒

TOP