pigpiglo 當前離線
中級會員
TOP
rickycheng78 當前離線
進階會員
原帖由 pigpiglo 於 2009-4-4 11:49 AM 發表 i think atv will change st-2 into hd in this two days
o_my_god 當前離線
原帖由 waishingme 於 2009-4-4 00:32 發表 蘇超場事重播係唔係不嬲都播英語旁述?
Puff 當前離線
原帖由 rickycheng78 於 2009-4-4 11:56 發表 有機會 ST-2 呢兩日全日得一節19:00 新聞 大把時間轉HD
原帖由 Puff 於 2009-4-4 01:32 PM 發表 相信轉 HD 後 12:30pm 也會轉 ST-2 報新聞了 ST-1 也就只剩下亞洲早晨和6:00pm
newming 當前離線
初級會員
原帖由 newming 於 2009-4-4 13:46 發表 舊聞 atv12節目表由星期日12點後個d先開始有個(HD)字
原帖由 Puff 於 2009-4-4 13:54 發表 唔係舊聞 EPG 一向都有 HD 字樣 第一日啟播仲出錯 HD ICon 添