今日有冇特別野?(example 有野轉左HD )

12 台多左好多節目廣告

[ 本帖最後由 rickycheng78 於 2009-4-3 19:24 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-4-3 19:13 發表
今日有冇特別野?(example 有野轉左HD )

12 台多左好多節目廣告


應該無啦

不過 F1 係 16:9

唔知之前係咪 16:9 啦

TOP

見到賽馬直擊廣告有一幕影住HD cam...

TOP

NOW 生命八玲瓏 HD

TOP

原帖由 evec 於 2009-4-3 08:29 PM 發表
NOW 生命八玲瓏 HD

aTV9 之前一直逢星期五8:00pm有播生命八玲瓏

[ 本帖最後由 rickycheng78 於 2009-4-3 20:31 編輯 ]

TOP

其實重組之後,一直有幾樣野覺得奇怪...

1. aTV13,17,19打算浪費個1.8M頻寬到幾時?!
2. 聲道壓到得96kbps,係咪想聽死人......
3. 點解14,15台畫面比例唔索性改行4:3
    用傳送兩條黑邊既頻寬去改善畫質唔係仲好咩?!

aTV真奇怪

TOP

原帖由 bluesky_nky 於 2009-4-3 20:52 發表
其實重組之後,一直有幾樣野覺得奇怪...

1. aTV13,17,19打算浪費個1.8M頻寬到幾時?!
2. 聲道壓到得96kbps,係咪想聽死人......
3. 點解14,15台畫面比例唔索性改行4:3
    用傳送兩條黑邊既頻寬去改善畫質唔係仲好咩?!

aTV真奇怪

1. 13,17,19畫面指向同一PID 91
2. CIT-Asia & CCTV4是96kbps, HD aTV已提升為192kbps
3. 黑色Pillar Box佔頻寬很少部份,取消與否對畫質影響不大

TOP

我突然發現 HDaTV 係節目過場入廣告時會有 Fade Out 效果

本港台有了嗎?

TOP

原帖由 Puff 於 2009-4-3 09:16 PM 發表
我突然發現 HDaTV 係節目過場入廣告時會有 Fade Out 效果

本港台有了嗎?

應該冇

TOP

用傳統電視睇理財博客就睇唔到顯示日期、時間果欄

TOP