原帖由 bluesky_nky 於 2009-4-3 20:52 發表 
其實重組之後,一直有幾樣野覺得奇怪...
1. aTV13,17,19打算浪費個1.8M頻寬到幾時?!
2. 聲道壓到得96kbps,係咪想聽死人......
3. 點解14,15台畫面比例唔索性改行4:3
用傳送兩條黑邊既頻寬去改善畫質唔係仲好咩?!
aTV真奇怪
1. 13,17,19畫面指向同一PID 91
2. CIT-Asia & CCTV4是96kbps, HD aTV已提升為192kbps
3. 黑色Pillar Box佔頻寬很少部份,取消與否對畫質影響不大 |