rickycheng78 當前離線
進階會員
原帖由 kookinwa20 於 2009-4-2 10:44 PM 發表 我都係..因為我啱啱諗住錄aTV12的第一節七點新聞,點知一翻睇返就出事..!!
TOP
Puff 當前離線
alex2388hk 當前離線
初級會員
原帖由 Puff 於 2009-4-2 23:18 發表 http://www.hkatv.com/v3/schedule/schedule-19-n.html 下星期官網節目表開始有標 HD 會跟 EPG 一樣是口說 HD 實際上不是嗎
原帖由 alex2388hk 於 2009-4-2 23:26 發表 10:27 馬上全接觸 10:35 夜間新聞(CS) 11:05 主播天下(CS) 11:25 金怡假期特約:最高欣賞指數.經典重溫: 尋找他鄉的故事 下個星期五開始,主播天下做4個字 ? http://www.hkatv.com/v3/schedule/schedule-home-n.html (4月10日)
sunny1987 當前離線
bencwk 當前離線
中級會員
原帖由 sunny1987 於 2009-4-2 23:44 發表 點解你o地個個都上到, 我上唔到o架?
pakchi70 當前離線
原帖由 pakchi70 於 2009-4-2 23:50 發表 嘩 個節目表睇到好似全日都有hd咁樣 但係佢d hd係咪成個節目得一個shot有,都當成個節目有咖