原帖由 kookinwa20 於 2009-4-2 10:44 PM 發表

我都係..因為我啱啱諗住錄aTV12的第一節七點新聞,點知一翻睇返就出事..!!

aTVHD 個newsbar 由第一個節目條條唔完整到而家只有少少錯字已有進步

TOP

http://www.youtube.com/watch?v=rh48fpOLA8w&feature=related

點解 CID 唔用呢段片 & BGM 改成提示畫面

TOP

http://www.hkatv.com/v3/schedule/schedule-19-n.html

下星期官網節目表開始有標 HD

會跟 EPG 一樣是口說 HD 實際上不是嗎

TOP

原帖由 Puff 於 2009-4-2 23:18 發表
http://www.hkatv.com/v3/schedule/schedule-19-n.html

下星期官網節目表開始有標 HD

會跟 EPG 一樣是口說 HD 實際上不是嗎

10:27 馬上全接觸  
10:35 夜間新聞(CS)  
11:05 主播天下(CS)  
11:25 金怡假期特約:最高欣賞指數.經典重溫: 尋找他鄉的故事  

下個星期五開始,主播天下做4個字 ?
http://www.hkatv.com/v3/schedule/schedule-home-n.html (4月10日)

TOP

原帖由 alex2388hk 於 2009-4-2 23:26 發表

10:27 馬上全接觸  
10:35 夜間新聞(CS)  
11:05 主播天下(CS)  
11:25 金怡假期特約:最高欣賞指數.經典重溫: 尋找他鄉的故事  

下個星期五開始,主播天下做4個字 ?
http://www.hkatv.com/v3/schedule/schedule-home-n.html (4月10日)

唔知做咩事
同樣是下星期五
HD aTV
11:30 主播天下 (HD)
11:35 新聞報導 (HD)
12:00 金融快訊 (HD)
12:30 十二點半新聞報導/天氣報告/經濟快訊
13:00 富貴冤家
14:00 星光伴我行
14:30 新聞報導 (HD)
17:00 極地求存



得返一節金融快訊
明明放假都唔 Cut 埋佢

[ 本帖最後由 Puff 於 2009-4-2 23:33 編輯 ]

TOP

原帖由 Puff 於 2009-4-2 23:18 發表
http://www.hkatv.com/v3/schedule/schedule-19-n.html

下星期官網節目表開始有標 HD

會跟 EPG 一樣是口說 HD 實際上不是嗎


點解你o地個個都上到, 我上唔到o架?

TOP

原帖由 sunny1987 於 2009-4-2 23:44 發表


點解你o地個個都上到, 我上唔到o架?

有我陪你,我咁耐都係上唔到

TOP

pm都仲得架

TOP

原帖由 Puff 於 2009-4-2 23:18 發表
http://www.hkatv.com/v3/schedule/schedule-19-n.html

下星期官網節目表開始有標 HD

會跟 EPG 一樣是口說 HD 實際上不是嗎


個節目表睇到好似全日都有hd咁樣
但係佢d hd係咪成個節目得一個shot有,都當成個節目有咖

TOP

原帖由 pakchi70 於 2009-4-2 23:50 發表


個節目表睇到好似全日都有hd咁樣
但係佢d hd係咪成個節目得一個shot有,都當成個節目有咖

我只知道新聞就無可能全HD

因為有時調用其他電視台片段做報導就唔算係 HD 了

TOP