無綫末日節目
張可頤李燦榮主持
2011年05月26日 (08:03 pm)

無綫即將推出節目《大凶兆》,邀請昔日無綫新聞主播李燦榮和藝員張可頤擔任主持,節目會就一連串天災人禍、拉登之死、甚至世界末日作探討分享。

張可頤為了節目承受不少壓力,因為要上網不斷找很多學術性資料,言語上亦要很小心,怕會引起恐慌。

重返無綫的李燦榮不斷強調與張可頤的組合很匹配,還稱讚對方為可人兒,逗得張可頤非常開心,反稱對方為新聞之草。



近來好多以前同tvb有牙齒印嘅人都有得出鏡wo。好似林奕華,詹瑞文,李燦榮,袁彌明........

TOP

本帖最後由 rickycheng78 於 2011-5-26 21:13 編輯
搞到交易現場都同平時唔同...
isar 發表於 2011-5-26 09:18 AM

好似成日壞咁

P.S 少左條BAR姐
創富坊
HT8280 發表於 2011-5-26 09:27 AM

溫馨提示,聽日創富坊會轉台 (今年未Final 創富坊就已經開始轉台)
往年經驗成日連帶關係使創富坊超時,同時影響2個台

TOP

近來好多以前同tvb有牙齒印嘅人都有得出鏡wo。好似林奕華,詹瑞文,李燦榮,袁彌明........ ...
suntes 發表於 26-5-2011 08:49 PM

估唔到無線會做呢類節目喎

其實你講詹瑞文係未易主前已經出鏡
所以我諗都唔可以話好似呢排,我諗只要係對無線有利嘅就會有機會出鏡掛

TOP

新女
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

溫馨提示,聽日創富坊會轉台 (今年未Final 創富坊就已經開始轉台)
往年經驗成日連帶關係使創富坊超時,同時影響2個台
rickycheng78 發表於 2011-5-26 21:07

1. 平時早上要錄影《神風怪盜》、《機動警察》及《螢之光》,結果《神風怪盜》、《機動警察》停播,《螢之光》唯一的重播時段亦要取消...
2. 如果高清劇場硬要延遲播放,《午間新聞》就只能於翡翠台播放,隨時連下午的《創富坊》也受影響。

TOP

新女
??? 發表於 2011-5-26 23:17

起鳳凰香港台做唔夠2個月就轉去無線= =

TOP

溫馨提示,聽日創富坊會轉台 (今年未Final 創富坊就已經開始轉 ...
rickycheng78 發表於 2011-5-26 21:07


今年Final又係星期一,三,五(香港時間)
Game 1: 1/6 0900
Game 2: 3/6 0900
Game 3: 6/6 0800 (端午節假期,冇創富坊)
Game 4: 8/6 0900
Game 5 (如有需要): 10/6 0900
Game 6 (如有需要): 13/6 0800
Game 7 (如有需要): 15/6 0900

星期一o個兩場(Game 3同Game 6)
連香港早晨都會受影響

TOP

本帖最後由 rickycheng78 於 2011-5-27 21:34 編輯
2. 如果高清劇場硬要延遲播放,《午間新聞》就只能於翡翠台播放,隨時連下午的《創富坊》也受影響。
hkaiw 發表於 2011-5-26 11:43 PM

上幾個星期六都只在翡翠台播放午間新聞,並在1:15 回復2台同步
今日0830 佢預到11:00
星期一09:00 佢預到11:35

螢之光今日11:00AM沒播,?

高清劇場不太會延遲播放,因為還有30分鐘...
之前星期六係因為"有房出租"導致高清劇場延遲播放

TOP

今年Final又係星期一,三,五(香港時間)
Game 1: 1/6 0900
Game 2: 3/6 0900
Game 3: 6/6 0800 (端午節假期 ...
inewsreport 發表於 27-5-2011 12:32 PM


今朝高清台已經無咗最後半個鐘gmjk喇
我今朝仲如常開85添
點知一開...點解nba嘅...

TOP

上幾個星期六都只在翡翠台播放午間新聞,並在1:15 回復2台同步
今日0830 佢預到11:00
星期一09:00 佢預到1 ...
rickycheng78 發表於 2011-5-27 21:32

剛才翻看過原來是延至 11:20 才開始播放《螢之光》,之後還停播了《巨聲工房》。

TOP