Puff 當前離線
進階會員
原帖由 benleung 於 2009-4-2 19:43 發表 http://www.youtube.com/watch?v=3E7x7FQK22s 呢段片入面話有架
TOP
omar9220 當前離線
初級會員
aaronkei 當前離線
原帖由 rickycheng78 於 2009-4-2 11:10 發表 冇出HD logo 如果upscale 出HD logo 就勁過份 真係成個HD台得呢個節目值得宣傳? [
原帖由 aaronkei 於 2009-4-2 20:01 發表 廣告右下角已加上亞洲高清台字樣
rickycheng78 當前離線
原帖由 Puff 於 2009-4-2 07:46 PM 發表 佢只係用 aTV2 畫面黎做 Promo 冇話有
原帖由 rickycheng78 於 2009-4-2 20:09 發表 佢語音話有