原帖由 1001@8P 於 2009-8-3 22:44 發表

閣下應改善一下中文水平先, 我那有干預你既言論自由?

我只係作出推測, 你可以唔認架

我係喜歡林小珍報新聞, 又如何?  你可以睇下我過往係咪特別用一d 無理既理由去盲目撐TVB


我中文水平如何關你咩事ar?
你亦可以睇下我過往係咪特別用一d 無理既理由去盲目撐aTV?

TOP

原帖由 pigpiglo 於 2009-8-3 23:05 發表


我中文水平如何關你咩事ar?
你亦可以睇下我過往係咪特別用一d 無理既理由去盲目撐aTV?

閣下中文水平的確與我無關, 但你理解錯本人就關啦
上一頁你話一語咬定TVB係抄ATV就己經係一例
閣下不斷COPY我問你既野又唔答, 真係好似小朋友

[ 本帖最後由 1001@8P 於 2009-8-3 23:08 編輯 ]

TOP

原帖由 1001@8P 於 2009-8-3 23:07 發表

閣下中文水平的確與我無關, 但你理解錯本人就關啦
上一頁你話一語咬定TVB係抄ATV就己經係一例
閣下不斷COPY我問你既野又唔答, 真係好似小朋友


我鐘意 copy ar!吹ar?

我有權話佢抄aTV,你不滿味講lor!話明討論區當然係大家討論la

我有表達意見自由,仲乜針對我?
又話我盲目捧aTV
又話我個個討論區都係咁
仲話我個個討論區都係,何來個個?

你又唔到證據我盲目捧aTV!

費事睬你!睇TV好過,小朋友!

TOP

原帖由 pigpiglo 於 2009-8-3 23:17 發表


我鐘意 copy ar!吹ar?

我有權話佢抄aTV,你不滿味講lor!話明討論區當然係大家討論la

我有表達意見自由,仲乜針對我?
又話我盲目捧aTV
又話我個個討論區都係咁
仲話我個個討論區都係,何來個個?

你又唔到證據我盲目捧aTV!

費事睬你!睇TV好過,小朋友!

如果搵哂出黎我會覺得我會傷害到一個小朋友既弱小心靈
邊個係小朋友, 我諗板友既眼睛係雪亮的

費事睬你!睇TV好過,小朋友!

[ 本帖最後由 1001@8P 於 2009-8-3 23:20 編輯 ]

TOP

回覆 64# 的帖子

真係唔明!
你居然單憑一句:抄aTV
就可以斷定我盲目捧aTV
真係勁!警察都要徹底調查每個case!
建議你去做警察!警察需要你!

你仲未答我鐘意黃珊同撐aTV有咩關係ar,小朋友?

(係我眼中,邊個都係小朋友,我鐘意小邊個,就小邊個)

TOP

原帖由 pigpiglo 於 2009-8-4 13:48 發表
真係唔明!
你居然單憑一句:抄aTV
就可以斷定我盲目捧aTV
真係勁!警察都要徹底調查每個case!
建議你去做警察!警察需要你!

你仲未答我鐘意黃珊同撐aTV有咩關係ar,小朋友?

(係我眼中,邊個都係小朋友,我鐘意小邊個,就小邊個)

我唔想再理D 小朋友
你都未答我點解要我答你, 真好笑
邊個小朋友我諗睇過以上討論既板友心中都會有個答案

TOP

冇人貼CCTV1 新聞30分效果
我貼一貼先

TOP

而家應該得新聞聯播未轉
新介面真係幾靚
朝聞天下8點果陣出埋個大時間響片頭真係好得

但內容都係咁

TOP

原帖由 pakchi70 於 2009-8-7 19:27 發表
而家應該得新聞聯播未轉
新介面真係幾靚
朝聞天下8點果陣出埋個大時間響片頭真係好得

但內容都係咁

而家只係得朝聞天下、新聞30分、1800播既共同關注、2000播既東方時空、2200播既國際時訊
轉用新版面,其他時間,包括聯播、普通既新聞直播都無轉過新版面

TOP

现在0600-0900;1200-1230;1800-1830;2130-2415都是用新版面了 昨晚开始的

TOP