原帖由 pigpiglo 於 2009-8-3 23:17 發表 
我鐘意 copy ar!吹ar?
我有權話佢抄aTV,你不滿味講lor!話明討論區當然係大家討論la
我有表達意見自由,仲乜針對我?
又話我盲目捧aTV
又話我個個討論區都係咁
仲話我個個討論區都係,何來個個?
你又唔到證據我盲目捧aTV!
費事睬你!睇TV好過,小朋友!
如果搵哂出黎我會覺得我會傷害到一個小朋友既弱小心靈
邊個係小朋友, 我諗板友既眼睛係雪亮的
費事睬你!睇TV好過,小朋友! 
[ 本帖最後由 1001@8P 於 2009-8-3 23:20 編輯 ] |