rickycheng78 當前離線
進階會員
原帖由 Puff 於 2009-4-2 06:04 PM 發表 結婚情報站無字幕得好勁
TOP
pigpiglo 當前離線
中級會員
Puff 當前離線
原帖由 pigpiglo 於 2009-4-2 18:12 發表 The Cam in ST-3 are not固定位置架 If there are HD cam but using SD cam, I thinkt is more 浪費
ja8131 當前離線
初級會員
原帖由 Puff 於 2009-4-2 17:51 發表 我寧願佢裝修下整個落地大玻璃窗係亞洲早晨個景度 最有早晨 Feel 落雨就打燈
artery 當前離線
原帖由 Puff 於 2009-4-2 18:17 發表 我理得佢係咪固定 我又未入過去睇 但係真係無需要囉 有咩浪費左 SD 台用 HD Cam 會清得多嗎?
原帖由 ja8131 於 2009-4-2 18:20 發表 日本做法 不過佢地邊肯比錢整 快D整魚樂無窮HD啦
原帖由 artery 於 2009-4-2 18:20 發表 之前理財博客個境係用人手郁個隻底座... 而家都係 aTV HOME WORLD 個兩個主新聞景都係用機械人底座(remote)
waishingme 當前離線
原帖由 rickycheng78 於 2009-4-2 18:08 發表 其實而家aTVHD 有冇自選字幕架?
原帖由 Puff 於 2009-4-2 18:21 發表 機械人底座既 Cam 係咪 Fixed 架