原帖由 Puff 於 2009-4-2 06:04 PM 發表
結婚情報站無字幕得好勁

其實而家aTVHD 有冇自選字幕架?

TOP

The Cam in ST-3 are not固定位置架
If there are HD cam but using SD cam, I thinkt is more 浪費

TOP

原帖由 pigpiglo 於 2009-4-2 18:12 發表
The Cam in ST-3 are not固定位置架
If there are HD cam but using SD cam, I thinkt is more 浪費

我理得佢係咪固定
我又未入過去睇

但係真係無需要囉
有咩浪費左
SD 台用 HD Cam 會清得多嗎?

[ 本帖最後由 Puff 於 2009-4-2 18:17 編輯 ]

TOP

回覆 673# 的帖子

Do you think that it should be 3-4 SD cam and 3-4 HD cam in a same studio?

TOP

原帖由 Puff 於 2009-4-2 17:51 發表

我寧願佢裝修下整個落地大玻璃窗係亞洲早晨個景度

最有早晨 Feel

落雨就打燈

日本做法
不過佢地邊肯比錢整

快D整魚樂無窮HD啦

TOP

原帖由 Puff 於 2009-4-2 18:17 發表

我理得佢係咪固定
我又未入過去睇

但係真係無需要囉
有咩浪費左
SD 台用 HD Cam 會清得多嗎?


之前理財博客個境係用人手郁個隻底座... 而家都係

aTV HOME WORLD 個兩個主新聞景都係用機械人底座(remote)

TOP

原帖由 ja8131 於 2009-4-2 18:20 發表

日本做法
不過佢地邊肯比錢整

快D整魚樂無窮HD啦

人地家陣學 HD Jade 用 SD 節目攝凌晨時段

別期待了

TOP

原帖由 artery 於 2009-4-2 18:20 發表


之前理財博客個境係用人手郁個隻底座... 而家都係

aTV HOME WORLD 個兩個主新聞景都係用機械人底座(remote)

機械人底座既 Cam 係咪 Fixed 架

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-4-2 18:08 發表

其實而家aTVHD 有冇自選字幕架?


我覺得佢地成套野仲未tune好, 可能宜家無人識tune?
明明HD ATV標榜高清, 有咩理由音效AC3 2.0聲道用96kbps咁慳

TOP

原帖由 Puff 於 2009-4-2 18:21 發表

機械人底座既 Cam 係咪 Fixed 架


緊係唔係 想睇佢地郁請收看aTV 6:00 新聞

TOP