原帖由 Puff 於 2009-4-2 05:40 PM 發表

如果 ST-2 要 HD 化既
咁應該係轉去 ST-1 報
之後重新搭 aTV2 廠
變身成 HDaTV 廠

之後 12:30pm/6:00pm 可以轉 ST-2 了
最後重新搭 ST-1
HD 亞洲早晨

ST-2 而家d 新聞時段好少
可能因為咁唔使轉廠

而家都講緊點報新聞

[ 本帖最後由 rickycheng78 於 2009-4-2 17:45 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 650# 的帖子

there are HD cam but not using it...

TOP

原帖由 pigpiglo 於 2009-4-2 17:44 發表
there are HD cam but not using it...


成間aTV 可以拍HD ge cam 都有一定ge數量
保守估計都有15部以上

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-4-2 17:43 發表

ST-2 而家d 新聞時段好少
可能因為咁唔使轉廠

1. HDaTV 所有新聞時段 先轉廠去 ST-1
2. ST-2 HD 化工程
3. 12:30pm / 6:00pm / 新聞簡報 / HDaTV 所有新聞時段 轉 ST-2
4. 亞洲早晨轉 ST-4 廠 (主播天下)
5. ST-1 HD 化
6. 亞洲早晨轉回 ST-1 廠


主播天下個廠適合做亞洲早晨
雖然無早晨 Feel

[ 本帖最後由 Puff 於 2009-4-2 17:47 編輯 ]

TOP

回覆 653# 的帖子

I mean ST-3 have HD cam but not using it in world news

TOP

原帖由 pigpiglo 於 2009-4-2 17:46 發表
I mean ST-3 have HD cam but not using it in world news

ST-3 的 HD Cam 是 理財博客和金融快訊 用的吧

World News 根本不用高清化
只需要 16:9 就足夠了

[ 本帖最後由 Puff 於 2009-4-2 17:49 編輯 ]

TOP

原帖由 Puff 於 2009-4-2 17:46 發表

1. HDaTV 所有新聞時段 先轉廠去 ST-1
2. ST-2 HD 化工程
3. 12:30pm / 6:00pm / 新聞簡報 / HDaTV 所有新聞時段 轉 ST-2
4. 亞洲早晨轉 ST-4 廠 (主播天下)
5. ST-1 HD 化
6. 亞洲早晨轉回 ST-1 廠


主播天下個廠適合做亞洲早晨
雖然無早晨 Feel

電子背景好似cable咁囉

TOP

原帖由 isar 於 2009-4-2 17:50 發表

電子背景好似cable咁囉

我寧願佢裝修下整個落地大玻璃窗係亞洲早晨個景度

最有早晨 Feel

落雨就打燈

[ 本帖最後由 Puff 於 2009-4-2 17:51 編輯 ]

TOP

回覆 656# 的帖子

world news in 5:35 and 7:30 but理財博客和金融快訊 is before 5:30

TOP

原帖由 pigpiglo 於 2009-4-2 17:51 發表
world news in 5:35 and 7:30 but理財博客和金融快訊 is before 5:30

Cam 係固定位置架嘛

無理由每日都重新安裝4次吧

理財博客(換回World News) > 普通話新聞 > Main News > (換回理財博客)經濟快訊(換回World News) > Late News (換回理財博客)


World 無需要用到 DVCPRO HD

普通的 16:9 SD Cam 就足夠了

World 只係 SD 台

SD 台新聞用 HD 製作   有點浪費喔

[ 本帖最後由 Puff 於 2009-4-2 17:55 編輯 ]

TOP