rickycheng78 當前離線
進階會員
原帖由 Puff 於 2009-4-2 05:40 PM 發表 如果 ST-2 要 HD 化既 咁應該係轉去 ST-1 報 之後重新搭 aTV2 廠 變身成 HDaTV 廠 之後 12:30pm/6:00pm 可以轉 ST-2 了 最後重新搭 ST-1 HD 亞洲早晨
TOP
pigpiglo 當前離線
中級會員
artery 當前離線
初級會員
原帖由 pigpiglo 於 2009-4-2 17:44 發表 there are HD cam but not using it...
Puff 當前離線
原帖由 rickycheng78 於 2009-4-2 17:43 發表 ST-2 而家d 新聞時段好少 可能因為咁唔使轉廠
原帖由 pigpiglo 於 2009-4-2 17:46 發表 I mean ST-3 have HD cam but not using it in world news
isar 當前離線
原帖由 Puff 於 2009-4-2 17:46 發表 1. HDaTV 所有新聞時段 先轉廠去 ST-1 2. ST-2 HD 化工程 3. 12:30pm / 6:00pm / 新聞簡報 / HDaTV 所有新聞時段 轉 ST-2 4. 亞洲早晨轉 ST-4 廠 (主播天下) 5. ST-1 HD 化 6. 亞洲早晨轉回 ST-1 廠 主播天下個廠適合做亞洲早晨 雖然無早晨 Feel
原帖由 isar 於 2009-4-2 17:50 發表 電子背景好似cable咁囉
原帖由 pigpiglo 於 2009-4-2 17:51 發表 world news in 5:35 and 7:30 but理財博客和金融快訊 is before 5:30