rickycheng78 當前在線
進階會員
原帖由 Puff 於 2009-4-2 05:13 PM 發表 aTV2 / 夜間比較多 應該是用 aTV2 廠吧
TOP
原帖由 kaho724 於 2009-4-2 05:17 PM 發表 http://hk.news.yahoo.com/video.h ... 02%2F11%2Fbhjy.html Yahoo news都有上載atvhd d片
kaho724 當前離線
中級會員
原帖由 rickycheng78 於 2009-4-2 17:18 發表 廠就九成九aTV2 佢點都要改片頭先有7點鐘新聞字樣 除非直接用新聞報導就算
Puff 當前離線
原帖由 artery 於 2009-4-2 17:17 發表 鄭啟泰好呀 把聲拍得住108之前ge 黃貴祥先生(現aTV America報幕)... 唔好再用而家呢個陰陽怪氣呢個 aTV新聞部永遠係最遲最少資源換cam個個部門, (2000年代)當節目部用緊DVCPRO50個時 新聞部用節目部換落來個d BET ...
原帖由 kaho724 於 2009-4-2 05:21 PM 發表 最多咪改字
artery 當前離線
初級會員
原帖由 Puff 於 2009-4-2 17:21 發表 鄭啟泰係奧運前被換走 之後果個非常之怪氣 然後依家換左做某思羽旁白的說
omar9220 當前離線
原帖由 artery 於 2009-4-2 17:17 發表 aTV新聞部永遠係最遲最少資源換cam個個部門, (2000年代)當節目部用緊DVCPRO50個時 新聞部用節目部換落來個d BET ...
原帖由 artery 於 2009-4-2 17:26 發表 之前個個都好過X思羽... 而家呢個真係好怪把聲 完全突顯到aTV係細台 但兩個都好差 完全唔合格 鄭啟泰 同 黃貴祥 把聲太正 好man 完全唔覺得有細台feel 鄭啟泰 90/100 黃貴祥 滿分