原帖由 Puff 於 2009-4-2 05:13 PM 發表

aTV2 / 夜間比較多

應該是用 aTV2 廠吧

廠就九成九aTV2
佢點都要改片頭先有7點鐘新聞字樣
除非直接用新聞報導就算

TOP

原帖由 kaho724 於 2009-4-2 05:17 PM 發表
http://hk.news.yahoo.com/video.h ... 02%2F11%2Fbhjy.html
Yahoo news都有上載atvhd d片

12:30 NEWS 都用atvhd 片...

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-4-2 17:18 發表

廠就九成九aTV2
佢點都要改片頭先有7點鐘新聞字樣
除非直接用新聞報導就算

最多咪改字

TOP

原帖由 artery 於 2009-4-2 17:17 發表


鄭啟泰好呀 把聲拍得住108之前ge 黃貴祥先生(現aTV America報幕)... 唔好再用而家呢個陰陽怪氣呢個

aTV新聞部永遠係最遲最少資源換cam個個部門,
(2000年代)當節目部用緊DVCPRO50個時 新聞部用節目部換落來個d BET ...

鄭啟泰係奧運前被換走
之後果個非常之怪氣
然後依家換左做某思羽旁白的說

TOP

原帖由 kaho724 於 2009-4-2 05:21 PM 發表

最多咪改字

可能順便整埋HD版呢
不過我估好大機會直接用新聞報導就算
(昨日係用新聞報導..)

[ 本帖最後由 rickycheng78 於 2009-4-2 17:27 編輯 ]

TOP

原帖由 Puff 於 2009-4-2 17:21 發表

鄭啟泰係奧運前被換走
之後果個非常之怪氣
然後依家換左做某思羽旁白的說


之前個個都好過X思羽... 而家呢個真係好怪把聲 完全突顯到aTV係細台
但兩個都好差 完全唔合格

鄭啟泰 同 黃貴祥 把聲太正 好man 完全唔覺得有細台feel
鄭啟泰  90/100
黃貴祥 滿分

[ 本帖最後由 artery 於 2009-4-2 17:26 編輯 ]

TOP

yahoo news 仲用4:3

TOP

原帖由 artery 於 2009-4-2 17:17 發表
aTV新聞部永遠係最遲最少資源換cam個個部門,
(2000年代)當節目部用緊DVCPRO50個時 新聞部用節目部換落來個d BET ...

索性一次換鬼曬佢啦
依家 ST-1 ST-2 用緊 DVCPRO50 ?

TOP

原帖由 artery 於 2009-4-2 17:26 發表


之前個個都好過X思羽... 而家呢個真係好怪把聲 完全突顯到aTV係細台
但兩個都好差 完全唔合格

鄭啟泰 同 黃貴祥 把聲太正 好man 完全唔覺得有細台feel
鄭啟泰  90/100
黃貴祥 滿分

我都覺得鄭啟泰把聲好聽過X思羽仁兄...
至少之前 10月8日 果時既新台徽
佢旁白既「你收睇緊既係 aTV」我仲記得

TOP

呢個節目ending 好似好少見
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP