原帖由 idle.man5216 於 2009-4-2 11:43 AM 發表

仲 aTV4 魅力資訊頻道?

綠底+ aTV4
兩個台都錯

其他本港台廣告全部轉左新版

亞洲HD 可能連aTV 都認為冇好節目宣傳
到而家都只得一個節目宣傳廣告

[ 本帖最後由 rickycheng78 於 2009-4-2 11:51 編輯 ]

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-4-2 11:47 發表

綠底+ aTV4
兩個台都錯

其他本港台廣告全部轉左新版

亞洲HD 可能連aTV 都認為冇好節目宣傳
到而家都只得一個節目宣傳廣告

放眼馬世界......

TOP

原帖由 idle.man5216 於 2009-4-2 11:54 AM 發表

放眼馬世界......

亞洲高清得放眼馬世界片
幸好4月1日放眼馬世界升格左到16:9,但唔知有冇HD
唔係就

反而中天大部分節目aTV 都整左廣告片

TOP

頭先中天台有一秒roller 同片都講香港
片講曾德城
roller 講鄭少秋

TOP

aTV 連本地新聞16:9 都冇
點樣HD ?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我乜台都睇唔到

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-4-2 12:03 發表

亞洲高清得放眼馬世界
幸好4月1日放眼馬世界升格左到16:9,但唔知有冇HD
唔係就

反而中天大部分節目aTV 都整左廣告片

絕對係HD 隻馬BB好cute ar

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-4-2 12:35 發表
aTV 連本地新聞16:9 都冇
點樣HD ?

tht's what i said
they dun even have 16:9 SD source

TOP

原帖由 irvingtin 於 2009-4-2 10:09 發表

我都知, 不過原本好大期望
而加好大失望囉.....

尋晚諗, 而加 ATV 只係經營3條 channel, 本港台, 國際台同高清台
其他個2條都只不過租頻道比人,
好有張永霖既作風~~


其實都唔係好差, 康熙來了都係慢2 日....
接受到

TOP

重組數碼頻道係幾多日前既事

既然時間咁短

做到咁樣 都算好啦

至少今日如果夜間新聞係 HD 既話

19:00-23:30 完全係 HD 時段

TOP