rickycheng78 當前離線
進階會員
原帖由 idle.man5216 於 2009-4-2 11:43 AM 發表 仲 aTV4 魅力資訊頻道?
TOP
idle.man5216 當前離線
中級會員
原帖由 rickycheng78 於 2009-4-2 11:47 發表 綠底+ aTV4 兩個台都錯 其他本港台廣告全部轉左新版 亞洲HD 可能連aTV 都認為冇好節目宣傳 到而家都只得一個節目宣傳廣告
原帖由 idle.man5216 於 2009-4-2 11:54 AM 發表 放眼馬世界......
oo2oo299999 當前離線
你想禁我的資料?
omar9220 當前離線
初級會員
原帖由 rickycheng78 於 2009-4-2 12:03 發表 亞洲高清得放眼馬世界片 幸好4月1日放眼馬世界升格左到16:9,但唔知有冇HD 唔係就 反而中天大部分節目aTV 都整左廣告片
pakchi70 當前離線
原帖由 rickycheng78 於 2009-4-2 12:35 發表 aTV 連本地新聞16:9 都冇 點樣HD ?
skk_AiO 當前離線
SINGAPORE GIRL
原帖由 irvingtin 於 2009-4-2 10:09 發表 我都知, 不過原本好大期望 而加好大失望囉..... 尋晚諗, 而加 ATV 只係經營3條 channel, 本港台, 國際台同高清台 其他個2條都只不過租頻道比人, 好有張永霖既作風~~
Puff 當前離線