其實除左睇logo之外, 仲有其他方法可以睇得出佢用邊到播節目
用新聞廠的話, 播完廣告後就會黑畫面, 然後淡入, 同atv2完全一樣
本身server播就冇呢d野, 大家得閒的話不坊可以留意下

[ 本帖最後由 aarv 於 2009-4-2 00:56 編輯 ]

TOP

原帖由 naomi 於 2009-4-2 00:46 發表
咁o既画質都算高清....(( 汗 ))

唔好再拎呢點講講好冇

又唔見有人cap大冬瓜圖話咁到算高清?

TOP

原帖由 aarv 於 2009-4-2 00:43 發表

我睇到係半透明喎, 有出場動畫

我都見有出場動畫
但唔多覺係透明

TOP

原帖由 Puff 於 2009-4-2 00:53 發表

唔好再拎呢點講講好冇

又唔見有人cap大冬瓜圖話咁到算高清?


咁atv而家個台真係仲有好多4:3節目
人地tbb起碼開台時都準備好一堆高清節目同埋16:9標清先丫

亞視整24高清台唔係唔好
但而家似係清貨台多過高清台
我諗佢真係唔多夠高清節目播
到時夠高清節目後就開多個標清台(13)去放呢d4:3節目吧

TOP

原帖由 pakchi70 於 2009-4-2 00:57 發表

我都見有出場動畫
但唔多覺係透明

一定係半透明

TOP

原帖由 aarv 於 2009-4-2 00:43 發表

我睇到係半透明喎, 有出場動畫

係有半透明,但唔係好透果隻..

放大少少:
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 pakchi70 於 2009-4-2 01:01 發表

咁atv而家個台真係仲有好多4:3節目
人地tbb起碼開台時都準備好一堆高清節目同埋16:9標清先丫

亞視整24高清台唔係唔好
但而家似係清貨台多過高清台
我諗佢真係唔多夠高清節目播
到時夠高清節目後就開多個標清台(13)去放呢d4:3節目吧

數碼頻道既定義入面無「節目一定需要以 16:9 縱橫比播放」呢一點
而且人地一開始就講左會慢慢增加高清節目
都唔明點解仲係有人要囉呢點黎開炮

[ 本帖最後由 Puff 於 2009-4-2 01:05 編輯 ]

TOP

借用HT8280兄既cap圖, 睇得出新聞廠個logo有黑邊加實色


[ 本帖最後由 aarv 於 2009-4-2 01:09 編輯 ]

TOP

原帖由 Puff 於 2009-4-2 00:53 發表

唔好再拎呢點講講好冇

又唔見有人cap大冬瓜圖話咁到算高清?



大冬瓜都唔係高清節目...

[ 本帖最後由 dennis10 於 2009-4-2 01:11 編輯 ]

TOP

原帖由 Puff 於 2009-4-2 01:05 發表

數碼頻道既定義入面無「節目一定需要以 16:9 縱橫比播放」呢一點
而且人地一開始就講左會慢慢增加高清節目
都唔明點解仲係有人要囉呢點黎開炮


TBB 都試過係兩台同步出 4:3 節目....
大家點解唔可以等多一陣,,,至少有幾套節目都突然變左高清...都算唔錯 ga la.....

TOP