aarv 當前離線
中級會員
TOP
Puff 當前離線
進階會員
原帖由 naomi 於 2009-4-2 00:46 發表 咁o既画質都算高清....(( 汗 ))
pakchi70 當前離線
原帖由 aarv 於 2009-4-2 00:43 發表 我睇到係半透明喎, 有出場動畫
原帖由 Puff 於 2009-4-2 00:53 發表 唔好再拎呢點講講好冇 又唔見有人cap大冬瓜圖話咁到算高清?
原帖由 pakchi70 於 2009-4-2 00:57 發表 我都見有出場動畫 但唔多覺係透明
bencwk 當前離線
原帖由 pakchi70 於 2009-4-2 01:01 發表 咁atv而家個台真係仲有好多4:3節目 人地tbb起碼開台時都準備好一堆高清節目同埋16:9標清先丫 亞視整24高清台唔係唔好 但而家似係清貨台多過高清台 我諗佢真係唔多夠高清節目播 到時夠高清節目後就開多個標清台(13)去放呢d4:3節目吧
dennis10 當前離線
原帖由 Puff 於 2009-4-2 01:05 發表 數碼頻道既定義入面無「節目一定需要以 16:9 縱橫比播放」呢一點 而且人地一開始就講左會慢慢增加高清節目 都唔明點解仲係有人要囉呢點黎開炮