原帖由 dennis10 於 2009-4-1 22:25 發表


youtube質素其實唔係特別高...
有心睇既...黑亮會較好...你 dl 完會仲快過分段係 youtube load

唔係ge
youtube 係邊度都睇到
我返學悶又可以睇下

TOP

原帖由 Puff 於 2009-4-1 10:40 PM 發表

人地馬會未轉高清無計架

唔好乜都入 aTV 數

我冇話入佢數呀,我反而覺得幾過引

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-4-1 22:37 發表
10:35 宣布完全冇特別
但換左logo 個天氣資訊怪怪的

唔平行
朝早又冇事

唔同廠應該都有唔同既設定

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-4-1 22:37 發表
10:35 宣布完全冇特別
但換左logo 個天氣資訊怪怪的

唔平行
朝早又冇事  


我屋企部 21" sony crt 仲可怕....
條天氣同股票 bar 係貼住個 crt mon 外框....
擺明條 bar 無就 safety zone....

TOP

原帖由 dennis10 於 2009-4-1 10:45 PM 發表


我屋企部 21" sony crt 仲可怕....
條天氣同股票 bar 係貼住個 crt mon 外框....
擺明條 bar 無就 safety zone....

天氣同股票 bar 太高了

TOP

重好掃描之後d標清台(81,11)無畫面....

TOP

原帖由 普羅 於 2009-4-1 22:43 發表

我冇話入佢數呀,我反而覺得幾過引

賽馬當收音機咁開左幾粒鐘

燒手指

不過我隻手指唔熱

因為我係機箱拉左條線出黎駁個風扇仔吹住佢


[ 本帖最後由 Puff 於 2009-4-1 22:50 編輯 ]

TOP

TOP

原帖由 Puff 於 2009-4-1 10:49 PM 發表

賽馬當收音機咁開左幾粒鐘

燒手指

不過我隻手指唔熱

因為我係機箱拉左條線出黎駁個風扇仔吹住佢

Puff 會唔會睇2330 新聞?
今朝太早起身未必等到佢做

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-4-1 22:53 發表

Puff 會唔會睇2330 新聞?
今朝太早起身未必等到佢做

會睇

---

我想問下
到底今日9:00am-12:30am 係播乜...?

乜金融快訊唔係 11:30-12:30 咩?

星期五EPG 寫
星期五, 3/4/2009, 9:15 - 10:15  (01:00)
理財博客之即市錦囊 <HD> (粵)

星期五, 3/4/2009, 10:15 - 11:00  (00:45)
金融快訊 <HD> (粵)

星期五, 3/4/2009, 11:00 - 11:30  (00:30)
新聞報導 <HD> (粵)

星期五, 3/4/2009, 11:30 - 11:35  (00:05)
主播天下 <HD> (粵)

星期五, 3/4/2009, 11:35 - 11:45  (00:10)
金融快訊 <HD> (粵)

星期五, 3/4/2009, 11:45 - 12:00  (00:15)
新聞報導 <HD> (粵)

TOP