中天啲廣告點解係香港廣告....=.="

TOP

HD 台黃金時間播馬...

TOP

14 台首次播呢個經典政府廣告(雖然其他台呢一兩日都有播)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 shumshum 於 2009-4-1 08:23 PM 發表
中天啲廣告點解係香港廣告....=.="

如果好眼力
未播香港廣告之前係上海XX 醫院

aTV 係視情況播香港廣告,不影響節目

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-4-1 20:27 發表

如果好眼力
未播香港廣告之前係上海XX 醫院

aTV 係視情況播香港廣告,不影響節目

係呀....我以為我眼花...=.="

又學大陸嗰套CUT廣告!!!

TOP

原帖由 dixz 於 2009-4-1 20:23 發表
HD 台黃金時間播馬...

以前各數碼頻道播開既係HD台會繼續

TOP

原帖由 shumshum 於 2009-4-1 08:29 PM 發表

係呀....我以為我眼花...=.="

又學大陸嗰套CUT廣告!!!

不過佢cut 得好過大陸好多
我support佢

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-4-1 20:31 發表

不過佢cut 得好過大陸好多
我support佢

我就寧願睇返中華民國啲廣告喇。
咁搞法難保佢唔會有CUT過龍嘅機會喎....
而且睇中華民國電視台唔睇埋佢啲廣告都好冇癮啫...

[ 本帖最後由 shumshum 於 2009-4-1 20:36 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 shumshum 於 2009-4-1 08:33 PM 發表

我就寧願睇返中華民國啲廣告喇。
咁搞法難保佢唔會有CUT過龍嘅機會喎....
而且睇中華民國電視台唔睇埋佢啲廣告都好冇癮啫...

佢已經唔係節節cut

但連播兩三個政府廣告就真係

TOP

原帖由 dixz 於 2009-4-1 20:23 發表
HD 台黃金時間播馬...

播馬唔係大問題,最大問題係仲未高清

TOP