shumshum 當前離線
進階會員
TOP
dixz 當前離線
rickycheng78 當前離線
原帖由 shumshum 於 2009-4-1 08:23 PM 發表 中天啲廣告點解係香港廣告....=.="
原帖由 rickycheng78 於 2009-4-1 20:27 發表 如果好眼力 未播香港廣告之前係上海XX 醫院 aTV 係視情況播香港廣告,不影響節目
isar 當前離線
原帖由 dixz 於 2009-4-1 20:23 發表 HD 台黃金時間播馬...
原帖由 shumshum 於 2009-4-1 08:29 PM 發表 係呀....我以為我眼花...=.=" 又學大陸嗰套CUT廣告!!!
原帖由 rickycheng78 於 2009-4-1 20:31 發表 不過佢cut 得好過大陸好多 我support佢
原帖由 shumshum 於 2009-4-1 08:33 PM 發表 我就寧願睇返中華民國啲廣告喇。 咁搞法難保佢唔會有CUT過龍嘅機會喎.... 而且睇中華民國電視台唔睇埋佢啲廣告都好冇癮啫...
bluesky_nky 當前離線
初級會員