O...logo 出錯...
唔好意思...唔係 hd

[ 本帖最後由 dennis10 於 2009-4-1 19:04 編輯 ]

TOP

咦?

夠位開 NewsBar 喎

TOP

完了~

現在開始播馬

TOP

又話高清賽馬...
4:3

TOP

原帖由 dennis10 於 2009-4-1 19:04 發表
O...logo 出錯...

2個logo一齊出

TOP

仲係4:3 馬
但片頭16:9 左

TOP

徵求 HDaTV 新聞報導片頭圖X1 / 理財博客片頭圖X1

TOP

有人朋友cap到o岩o岩雙logo?

TOP

原帖由 Puff 於 2009-4-1 07:05 PM 發表
徵求 HDaTV 新聞報導片頭圖X1 / 理財博客片頭圖X1


理財博客我冇

[ 本帖最後由 rickycheng78 於 2009-4-1 19:07 編輯 ]

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-4-1 19:05 發表
仲係4:3 馬
但片頭16:9 左


只係用左類似無線放學ICU開場片果款pillarbox

[ 本帖最後由 ToyotaAE86 於 2009-4-1 19:07 編輯 ]

TOP