原帖由 ayin 於 2009-8-21 18:46 發表


其實係發生左咩問題呢? 呢個情況我在一星期前的香港早晨都見到,
又係播播下片突然彈左個節目間場片出來

會唔會係個程式上出左問題呢?  我估呢D野唔會係有人咁多手按錯掣掛

我諗今次真係好趕時間...
如果唔係應該錯左再繼續出片, 但今次係播廣告..

TOP

原帖由 ayin 於 2009-8-21 06:46 PM 發表


其實係發生左咩問題呢? 呢個情況我在一星期前的香港早晨都見到,
又係播播下片突然彈左個節目間場片出來

會唔會係個程式上出左問題呢?  我估呢D野唔會係有人咁多手按錯掣掛

唔會掛

可能因為今日多LIVE ...

[ 本帖最後由 rickycheng78 於 2009-8-21 19:05 編輯 ]

TOP

原帖由 ayin 於 2009-8-21 18:46 發表


其實係發生左咩問題呢? 呢個情況我在一星期前的香港早晨都見到,
又係播播下片突然彈左個節目間場片出來

會唔會係個程式上出左問題呢?  我估呢D野唔會係有人咁多手按錯掣掛

有朝明明林錦輝外電都係咁,笑左
之後周嘉儀又搞到唔知點

TOP

錯左

[ 本帖最後由 rickycheng78 於 2009-8-21 19:19 編輯 ]

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-8-21 19:13 發表
今日一節得2單新聞
真係比平時少

廣告都得2個(MTR 同某online game)

有4個喎 港鐵, 黑人, 大新, game

[ 本帖最後由 1001@8P 於 2009-8-21 19:17 編輯 ]

TOP

原帖由 1001@8P 於 2009-8-21 07:15 PM 發表

你講緊七點定630

七點

今日冇睇630...

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-8-21 19:16 發表

七點

今日冇睇630...

廣告有4個喎

TOP

原帖由 1001@8P 於 2009-8-21 07:17 PM 發表

廣告有4個喎

又錯左

TOP

原帖由 1001@8P 於 2009-8-21 18:52 發表

我諗今次真係好趕時間...
如果唔係應該錯左再繼續出片, 但今次係播廣告..


上次香港早晨錯完, 都係好似咁, 無再播過片,
但香港早晨無理由趕時間掛, 趕咪去少個廣告囉,
無理由咁CUT片

TOP

原帖由 ayin 於 2009-8-21 19:22 發表


上次香港早晨錯完, 都係好似咁, 無再播過片,
但香港早晨無理由趕時間掛, 趕咪去少個廣告囉,
無理由咁CUT片

我冇睇呢次... 不過我諗係應該已經時間overrun左少少.. 咁岩又出錯就去住廣告先
不過有冇咁岩, 今次又係咁呢

TOP