1001@8P 當前離線
中級會員
原帖由 ayin 於 2009-8-21 18:46 發表 其實係發生左咩問題呢? 呢個情況我在一星期前的香港早晨都見到, 又係播播下片突然彈左個節目間場片出來 會唔會係個程式上出左問題呢? 我估呢D野唔會係有人咁多手按錯掣掛
TOP
rickycheng78 當前在線
進階會員
原帖由 ayin 於 2009-8-21 06:46 PM 發表 其實係發生左咩問題呢? 呢個情況我在一星期前的香港早晨都見到, 又係播播下片突然彈左個節目間場片出來 會唔會係個程式上出左問題呢? 我估呢D野唔會係有人咁多手按錯掣掛
isar 當前離線
原帖由 rickycheng78 於 2009-8-21 19:13 發表 今日一節得2單新聞 真係比平時少 廣告都得2個(MTR 同某online game)
原帖由 1001@8P 於 2009-8-21 07:15 PM 發表 你講緊七點定630
原帖由 rickycheng78 於 2009-8-21 19:16 發表 七點 今日冇睇630...
原帖由 1001@8P 於 2009-8-21 07:17 PM 發表 廣告有4個喎
ayin 當前離線
原帖由 1001@8P 於 2009-8-21 18:52 發表 我諗今次真係好趕時間... 如果唔係應該錯左再繼續出片, 但今次係播廣告..
原帖由 ayin 於 2009-8-21 19:22 發表 上次香港早晨錯完, 都係好似咁, 無再播過片, 但香港早晨無理由趕時間掛, 趕咪去少個廣告囉, 無理由咁CUT片