本帖最後由 rickycheng78 於 2016-4-7 07:42 編輯
我之後睇返HKTVE份服務牌照申請文件
http://ba_archives.ofca.gov.hk/cn/doc/hktve_c.pdf
//會使用現有收費電視(即電盈媒體“now 寬頻電視”)服務的現有寬頻網絡,以彌補數碼地面電視覆蓋範圍的不足//
//觀眾需要有合適的數碼地面電視機頂盒,以接收數碼電視訊號。有關的機頂盒會提供數碼接口 (即高清媒體接口 (“HDMI”)及模擬接口(即複合視頻),以供接駁至電視機。現有“now 寬頻電視”客戶可使用“now 寬頻電視”解碼器收看香港電視娛樂建議的服務。//
其實份文件都冇講過會入大廈訊號
twind 發表於 2016-4-7 01:07 AM 
HKTVE 係想用數碼地面電視,係政府REJECT
2015年OFCA 最後正式建議批牌係入大廈訊號.....
行會2015年3月批牌都係入大廈訊號*
然後ATV先執
*牌照啟播日係2016年3月31日以前..因為咁所以3月31日就已經有NOW 新聞,動畫等等
凌晨個《Driving in Hong Kong》感覺無《魚樂無窮》好睇
個畫面係360°全景拍攝, 係0300同0500仲要右向左旋 ...
roylai133 發表於 2016-4-7 06:58 AM 
RTHK可以學下:
P.S 咁不如直接播NOW 新聞(當然我覺得有特別新聞會LIVE ) |