靜止 當前離線
...
Banned
TOP
qrweafsd 當前離線
中級會員
毒效唔算勁 圖唔夠大而清 靜止 發表於 2011-7-15 23:20
dickau 當前離線
今朝無o左K-POP dickau 發表於 2011-7-16 12:45
pigpiglo 當前離線
要聽朝先有得睇呀﹗ 唔敢想像被 letter box 壓到 4:3 比例兼降格至標清之後既 M!Countdown 會變成點 ... qrweafsd 發表於 2011-7-16 17:05
god_md5 當前離線
進階會員
midnight 當前離線
回復 qrweafsd mcd 韓國本身都有sd版的,個節目本身都係save 4:3拍的,你留意下mcd 個logo就知.. ... god_md5 發表於 2011-7-16 19:08