提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

毒效唔算勁
圖唔夠大而清
靜止 發表於 2011-7-15 23:20



你係咪要seed 唧﹖
條片係1080﹐成500MB﹐肯定清過D cap喇﹗

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今朝無o左K-POP

TOP

今朝無o左K-POP
dickau 發表於 2011-7-16 12:45


要聽朝先有得睇呀﹗
唔敢想像被 letter box 壓到 4:3 比例兼降格至標清之後既 M!Countdown 會變成點。

王征這X娘養的...

TOP

要聽朝先有得睇呀﹗
唔敢想像被 letter box 壓到 4:3 比例兼降格至標清之後既 M!Countdown 會變成點 ...
qrweafsd 發表於 2011-7-16 17:05

點解要壓到 4:3

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 205# qrweafsd
mcd 韓國本身都有sd版的,個節目本身都係save 4:3拍的,你留意下mcd 個logo就知..

TOP

輪到我放劣圖啦


單眼呀


唔知望緊邊個呢


你隻左眼有咩睇?


不行了

見到佢,唔中毒都難
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回復  qrweafsd
mcd 韓國本身都有sd版的,個節目本身都係save 4:3拍的,你留意下mcd 個logo就知.. ...
god_md5 發表於 2011-7-16 19:08


咁仲「百佳」﹐連膠清既種都無埋。
我唔要 Pops in Seoul 既慘不忍睹既畫質呀﹗:curse:
可憐 NS Yoon-ji~~~

TOP