qrweafsd 當前離線
中級會員
TOP
btw有無上前吹水? 靜止 發表於 2011-7-14 22:54
靜止 當前離線
...
Banned
midnight 當前離線
哎呀,yoon-ji搞乜著成咁呀 靜止 發表於 2011-7-14 23:15
唔好亂來 雖然我未得閒睇 靜止 發表於 2011-7-14 23:59
斯文有斯文靚。唔係平時著得好 casual 既NS Yoon-ji。 qrweafsd 發表於 2011-7-15 05:51