回覆 18# Brainstomer
我都知602MHz會用嚟轉移現有多頻網,咁即係政府打算要81,96,99長期、甚至永久共用一個頻譜?
其實停模擬後,頻譜大量,係咪最好分開兩條,一條大台轉用,一條藍V專用?
例如既現慈雲山模擬大台既474MHz同506MHz,最好可以比一條(例:474MHz)大台專用,放81,再將82-85任一台移過去,以減輕586MHz咩4個台既負擔,同時474MHz仲可以放多一台,編號88,台名J8 ,播乜你估下? 提示:結束對82既污染。
602MHz除左放96,99,仲可以照連登仔建議,放埋now新聞台,編號97,希望還大氣電波一個清泉免費新聞台。
至於港台電視就仲簡單,佢渣著原亞視兩條模擬頻譜,慈雲山490Mhz同522Mhz,停模擬後用其中一個放31-33就得。
假設
474Mhz 大台81,84,88
490Mhz 港台 31-33
586Mhz 大台 82,83,85
602MHz 藍V 96,97,99
完美攪掂, 仲有個506Mhz同522Mhz,可以留比76,77
不過係人都知,呢個垃圾政府專做垃圾野,唔係點會攪到又遲遲唔停模擬,又長期空置602Mhz咁浪費頻譜丫,聽聞藍V本來想用亞視新台頻譜即係602Mhz,但政府唔批。 |