提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

1.講真,2016年港台接手亞視模擬頻譜時,就應該要咁做啦,後知後覺,又唔早唔遲,拖到而家咁既時勢至做。

2.再講久遠D,當年佳視摺埋,港台係咪就應該接手佳視頻譜?

3.藍V D港台節目,一係炒冷飯,一係犯晒正常人眾憎既某訊,到底真係有必要播,定係滿足(極為過時既)電視台牌照條款,為播而播?

4.某3萬特權部門咁樣對包括港台在內既正常傳媒記者,港台應該停止製作某訊。

5.有師兄話港台電視頻率太高影響接收,其實停模擬後港台個802Mhz唔再做電視廣播,移去較低頻率勢在必行,但一直冇聲氣移去邊?定係政府唸著到時摺左佢?

6.商營台開唔開英文台(或其他非粵語台),應交由商營台以商業考慮決定,政府唔應該再喺牌照度規定要開英文台。香港既市場係咪有必要、亦有冇咁既需求去容納咁多英文台?你睇下76為開而開,有幾「吸引」可見一班。政府係想有英文台既,就用港台電視33自己開(同時電台既英文台,商台864同新城采訊台有咩節目?幾乎全日loop音樂。係得港台既第三台叫做真正有節目)

TOP

回覆  marksix1

藍V歡迎真係唔出奇 要播警訊wor
死宅男@XC 發表於 2020-3-4 23:26


講真藍V又冇所謂呀
班黃絲又唔會因為港台迫佢播警訊而去插佢

TOP

回覆  marksix1
嗰邊已研究緊榮總為何咁順攤,公會點解唔插佢而插大台(更可能殃及池魚)
班黃即刻出晒嚟護 ...
cpk 發表於 2020-3-4 23:27


好簡單
班黃覺得插港台係禁忌,插TVB就係公義
真理真相係咩都唔重要

TOP

1.講真,2016年港台接手亞視模擬頻譜時,就應該要咁做啦,後知後覺,又唔早唔遲,拖到而家咁既時勢至做。

...
frank817 發表於 2020-3-4 23:37


根本要公營電視節目"寄居"於商營電視台咁耐就係畸型.
英文台係港英留落黎既過時要求,不過都開始見有逐步放寬,普通話節目比例越黎越高,又可以開9am-2am,以中共要香港逐步去英化來講,取消英文台呢個要求都係遲早既事.

TOP

回覆 15# marksix1


    如果取消要求必須要有英文台嘅話,無綫、ViuTV同奇妙會唔會取消各自嘅英文台&解散英語新聞部(對ViuTV黎講係取消搵路透社做英語新聞)?

TOP

回覆 12# frank817

有師兄話港台電視頻率太高影響接收,其實停模擬後港台個802Mhz唔再做電視廣播,移去較低頻率勢在必行,但一直冇聲氣移去邊?定係政府唸著到時摺左佢?

    一定會移頻率,就係唔知會移去邊度,到時候再睇啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 18# Brainstomer


我都知602MHz會用嚟轉移現有多頻網,咁即係政府打算要81,96,99長期、甚至永久共用一個頻譜?

其實停模擬後,頻譜大量,係咪最好分開兩條,一條大台轉用,一條藍V專用?

例如既現慈雲山模擬大台既474MHz同506MHz,最好可以比一條(例:474MHz)大台專用,放81,再將82-85任一台移過去,以減輕586MHz咩4個台既負擔,同時474MHz仲可以放多一台,編號88,台名J8,播乜你估下?  提示:結束對82既污染。

602MHz除左放96,99,仲可以照連登仔建議,放埋now新聞台,編號97,希望還大氣電波一個清泉免費新聞台。

至於港台電視就仲簡單,佢渣著原亞視兩條模擬頻譜,慈雲山490Mhz同522Mhz,停模擬後用其中一個放31-33就得。

假設
474Mhz 大台81,84,88
490Mhz 港台 31-33
586Mhz 大台 82,83,85
602MHz 藍V 96,97,99
完美攪掂, 仲有個506Mhz同522Mhz,可以留比76,77

不過係人都知,呢個垃圾政府專做垃圾野,唔係點會攪到又遲遲唔停模擬,又長期空置602Mhz咁浪費頻譜丫,聽聞藍V本來想用亞視新台頻譜即係602Mhz,但政府唔批。

TOP

本帖最後由 CSR103 於 2020-3-6 02:51 編輯

回覆 19# frank817


    唔批理由係話藍V個英文台係諗住標清出街
仲有要考慮埋4K廣播(雖然我都唔指意呢個政府會做好野)

TOP