lcp1995 當前離線
初級會員
仲要得4:3 inewsreport 發表於 2014-10-11 23:52
TOP
chinwah 當前離線
乜水?
中級會員
首先你個日期錯左...不過信你只係打錯 因為ATV D EPG一向亂咁嚟..... rickycheng78 發表於 2014-10-12 21:56
tvlhd 當前離線
係,真係一時打錯, 因為佢2晚星期六日都有, 所以打左12號, 其實係講緊11號嗰集 頂佢丫,亞視亂咁嚟,投訴吓 ... chinwah 發表於 2014-10-13 05:39
個節目真係有粵,但係亞洲台限定 世界搜影: 闖盪遊‧悉尼到東京 ... tvlhd 發表於 2014-10-16 20:49
inewsreport 當前離線
rickycheng78 當前離線
進階會員
終於都寫高清賽馬直擊 今晚「夜間新聞」又係本港台限定 有馬跑真係好煩 ... inewsreport 發表於 2014-10-18 09:50 AM
回覆 rickycheng78 但再下星期六(1/11)都有外國馬(澳洲) 一係賽馬擺World inewsreport 發表於 2014-10-22 07:13 AM
失驚無神又播亞姐...下星期二2030-2130 inewsreport 發表於 2014-10-24 06:16 AM