rickycheng78 當前在線
進階會員
TOP
hkclove 當前離線
只有天曉得~
初級會員
7150 當前離線
原帖由 rickycheng78 於 2009-8-14 21:14 發表 佢又唔係LIVE old news
原帖由 hkclove 於 2009-8-14 09:17 PM 發表 終於回現場直播啦
原帖由 hkclove 於 2009-8-14 09:20 PM 發表 omg......
原帖由 rickycheng78 於 2009-8-14 21:20 發表 廣告位 決定睇14台
roadshow68x 當前離線
原帖由 hkclove 於 2009-8-14 09:22 PM 發表 那我看網上直播好啦
原帖由 rickycheng78 於 2009-8-14 21:23 發表 RTHK (普通話台AM621)分分鐘都好過aTV 起碼冇難聽廣東話&重播