終於LIVE 了 金鈴可收工


[ 本帖最後由 rickycheng78 於 2009-8-14 21:17 編輯 ]

TOP

終於回現場直播啦

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-8-14 21:14 發表

佢又唔係LIVE

old news

我知道,佢唔係講時間阿嘛

TOP

原帖由 hkclove 於 2009-8-14 09:17 PM 發表
終於回現場直播啦

現場直播Home 好過中天亞洲
用小小的衛星標誌

TOP

omg......
又重播啦

[ 本帖最後由 hkclove 於 2009-8-14 21:20 編輯 ]

TOP

原帖由 hkclove 於 2009-8-14 09:20 PM 發表
omg......

廣告位

決定睇14台

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-8-14 21:20 發表

廣告位

決定睇14台


那我看網上直播好啦

TOP

廈門台竟然重頭播過……
用中天娛樂台片

[ 本帖最後由 roadshow68x 於 2009-8-14 21:23 編輯 ]

TOP

原帖由 hkclove 於 2009-8-14 09:22 PM 發表


那我看網上直播好啦

RTHK (普通話台AM621)分分鐘都好過aTV
起碼冇難聽廣東話&重播

[ 本帖最後由 rickycheng78 於 2009-8-14 21:26 編輯 ]

TOP

原帖由 rickycheng78 於 2009-8-14 21:23 發表

RTHK (普通話台AM621)分分鐘都好過aTV
起碼冇難聽廣東話&重播


mms://wmslive.media.hinet.net/BC000043
看中視也不錯

TOP