kaho724 當前離線
中級會員
原帖由 cnwe 於 2009-8-14 19:40 發表
TOP
KAgaMi 當前離線
原帖由 hkclove 於 14/8/2009 20:08 發表 可能aTV會更小心"中華民國"字眼
rickycheng78 當前離線
進階會員
原帖由 7150 於 2009-8-14 08:12 PM 發表 其實邊十個台? Tvb、aTV、Cable、Now、RTHK、CRHK、新城、RoadShow、無綫收費?bbTV?
原帖由 kaho724 於 14/8/2009 20:13 發表 你中視點收架
hkclove 當前離線
只有天曉得~
初級會員
原帖由 KAgaMi 於 2009-8-14 20:23 發表 中視數位......估計 因為台灣模擬電視、有線網路的畫質沒有那麼好
roadshow68x 當前離線
原帖由 roadshow68x 於 2009-8-14 20:24 發表 剛剛睇到CCTV無插聲播左幾分鐘 原來大陸都睇到中視
原帖由 roadshow68x 於 2009-8-14 08:24 PM 發表 剛剛睇到CCTV無插聲播左幾分鐘 原來大陸都睇到中視
原帖由 hkclove 於 2009-8-14 08:26 PM 發表 中華民國 果然係禁忌詞
原帖由 rickycheng78 於 14/8/2009 20:27 發表 中視中天上左衛星掛