原帖由 cnwe 於 2009-8-14 19:40 發表




你中視點收架

TOP

原帖由 hkclove 於 14/8/2009 20:08 發表


可能aTV會更小心"中華民國"字眼

放心~分分鐘中視就已經剪掉

TOP

原帖由 7150 於 2009-8-14 08:12 PM 發表
其實邊十個台?
Tvb、aTV、Cable、Now、RTHK、CRHK、新城、RoadShow、無綫收費?bbTV?

RoadShow應該冇份..

TOP

原帖由 kaho724 於 14/8/2009 20:13 發表

你中視點收架

中視數位......估計
因為台灣模擬電視、有線網路的畫質沒有那麼好

TOP

原帖由 KAgaMi 於 2009-8-14 20:23 發表

中視數位......估計
因為台灣模擬電視、有線網路的畫質沒有那麼好


香港可以收到中視數位嗎?(是用什麼衛星傳送?)

[ 本帖最後由 hkclove 於 2009-8-14 20:25 編輯 ]

TOP

剛剛睇到CCTV無插聲播左幾分鐘
仲聽到張菲講中國電視公司 旺旺集團
原來大陸都睇到中視

[ 本帖最後由 roadshow68x 於 2009-8-14 20:27 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 roadshow68x 於 2009-8-14 20:24 發表
剛剛睇到CCTV無插聲播左幾分鐘
原來大陸都睇到中視


中華民國 果然係禁忌詞

[ 本帖最後由 hkclove 於 2009-8-14 20:26 編輯 ]

TOP

原帖由 roadshow68x 於 2009-8-14 08:24 PM 發表
剛剛睇到CCTV無插聲播左幾分鐘
原來大陸都睇到中視

中視中天上左衛星掛
原帖由 hkclove 於 2009-8-14 08:26 PM 發表
中華民國 果然係禁忌詞

咁岩個位遮住姐

aTV 出NEWSBAR都會遮住左

[ 本帖最後由 rickycheng78 於 2009-8-14 20:28 編輯 ]

TOP

原帖由 rickycheng78 於 14/8/2009 20:27 發表
中視中天上左衛星掛

五大台有上星......以前在澳門的時候在公共天線網路就可以看到

十點鐘的星光時段還未開始已經2.6億
看來台灣網民預估超過5億的確有可能

[ 本帖最後由 KAgaMi 於 2009-8-14 20:34 編輯 ]

TOP

真係9:00 後多野睇

TOP