ToyotaAE86 當前在線
中級會員
TOP
dennis10 當前離線
rudi 當前離線
香腸人
進階會員
原帖由 frankiepoon 於 2009-4-7 02:40 發表 1440x810p H264 RAW (338MB) d色好睇過MPEG2-TS RAW(2GB) 雖然MPEG2-TS 個畫面係多d details,但係H264 RAW都唔差,下次都係dl H264 RAW算
rickycheng78 當前離線
原帖由 ToyotaAE86 於 2009-4-7 04:52 PM 發表 (無人提) TVB出左宣傳片 J2=翡翠台 http://www.youtube.com/watch?v=4NfiwPb5wzY
QAFHK 當前離線
frankiepoon 當前離線
原帖由 rudi 於 2009-4-7 22:07 發表 原生係MPEG2-TS 只係有人轉左h264壓細佢,d色可能tune過再壓,就好似ps過咁
原帖由 QAFHK 於 2009-4-8 00:23 發表 日本會唔會唔同 station D 色都會唔同? (美加D劇會的,同一時間播兩個國家既 feed D 色都會唔同)
suppose 當前離線
原帖由 QAFHK 於 2009-4-8 00:42 發表 如果星期六勁歌唔同步 HD Jade 播鋼煉就好啦
whyyyhk 當前離線