(無人提)
TVB出左宣傳片
J2=翡翠台
http://www.youtube.com/watch?v=4NfiwPb5wzY

TOP

E....咁得意既.....J2 + Jade....

如果 tbb 有心...將 HD Jade 既節目改改佢....
再係 Jade 重播時段玩兩台同步.......我一定十卜佢....

TOP

原帖由 frankiepoon 於 2009-4-7 02:40 發表
1440x810p H264 RAW (338MB) d色好睇過MPEG2-TS RAW(2GB)
雖然MPEG2-TS 個畫面係多d details,但係H264 RAW都唔差,下次都係dl H264 RAW算

原生係MPEG2-TS
只係有人轉左h264壓細佢,d色可能tune過再壓,就好似ps過咁

TOP

原帖由 ToyotaAE86 於 2009-4-7 04:52 PM 發表
(無人提)
TVB出左宣傳片
J2=翡翠台
http://www.youtube.com/watch?v=4NfiwPb5wzY

J2 + 翡翠台

TOP

回覆 113# 的帖子

日本會唔會唔同 station D 色都會唔同?
(美加D劇會的,同一時間播兩個國家既 feed D 色都會唔同)

TOP

回覆 112# 的帖子

如果星期六勁歌唔同步 HD Jade 播鋼煉就好啦

TOP

原帖由 rudi 於 2009-4-7 22:07 發表

原生係MPEG2-TS
只係有人轉左h264壓細佢,d色可能tune過再壓,就好似ps過咁

我當然知原生係MPEG2-TS
自己比較:
http://av100fun.com/viewtopic.ph ... p;sd=a&start=30

[ 本帖最後由 frankiepoon 於 2009-4-8 01:45 編輯 ]

TOP

原帖由 QAFHK 於 2009-4-8 00:23 發表
日本會唔會唔同 station D 色都會唔同?
(美加D劇會的,同一時間播兩個國家既 feed D 色都會唔同)

TBS係主播放台,其他都係分台

TOP

原帖由 QAFHK 於 2009-4-8 00:42 發表
如果星期六勁歌唔同步 HD Jade 播鋼煉就好啦

07:30 pm
要喪剪

TOP

勁支持
鋼鍊1已經好好睇^v^

TOP