rickycheng78 當前離線
進階會員
原帖由 tonysagi123 於 2009-10-1 03:26 PM 發表 唉...之前又話整個類似j2台o甘o既年青人資訊台, 而家又係轉播人o地大陸o既台... 最慘係我本身有nowtv,都有南方台... o甘我不如睇nowtv算.... 不過都冇睇一排,唔知重有冇播... 的確有某o的節目係唔錯的,好似格價王, 同笑口組都ok!
TOP
kawai887 當前離線
中級會員
omar9220 當前離線
初級會員
原帖由 kawai887 於 2009-10-1 16:07 發表 又係佢自己話整個資訊娛樂台出來...而家做唔到應該交返個牌出來...
kookinwa20 當前離線
Banned Post
原帖由 omar9220 於 2009-10-1 16:19 發表 之前tbb話整個互動資訊台出來,最後都做唔到
原帖由 kookinwa20 於 2009-10-1 04:23 PM 發表 新聞都係資訊一部份, 勉強ok la
原帖由 rickycheng78 於 2009-10-1 16:43 發表 係 冇相差咁遠
原帖由 kookinwa20 於 2009-10-1 05:18 PM 發表 55... 補返張今朝開台ge相.. 一開台就播大陸政府廣告= =
原帖由 rickycheng78 於 2009-10-1 17:33 發表 而家睇13台其實都幾好既 同14互補不足 14冇乜音樂節目...更冇榜 TVB藝人係aTV 用廣東話出現機會超大 曾志偉,niki 都見到.. 今日同CCTV1聯播左成朝 聯播完aTV 先狂插播香港政府廣告 未見到aTV插播商業廣告 P.S 今日13係EPG準D ,aTV同南方網站上節目表都唔準
原帖由 kookinwa20 於 2009-10-1 05:35 PM 發表 TVS* 其實有D節目幾睇得.. 不過就真係對aTV失望