原帖由 dennis10 於 2009-4-5 18:03 發表


有機會??? 下世 maybe 會...

又唔會既
佢起碼都有做過heros同lost HD
或者遲d六日晚個HD劇時間就會播

TOP

原帖由 pakchi70 於 2009-4-5 18:18 發表

又唔會既
佢起碼都有做過heros同lost HD
或者遲d六日晚個HD劇時間就會播


但個樣點都未到鋼鍊下化...
依套野又唔可以大清早播....頂多要放係 14 歲母親果段時間就差唔多.........

TOP

原帖由 dennis10 於 2009-4-5 18:24 發表


但個樣點都未到鋼鍊下化...
依套野又唔可以大清早播....頂多要放係 14 歲母親果段時間就差唔多.........

好似只係4:00-8:30唔pg得
大清早可以pg

TOP

第一集無字幕先行版已出現於各大視頻網站

[ 本帖最後由 Puff 於 2009-4-5 18:37 編輯 ]

TOP

原帖由 suppose 於 2009-4-5 18:28 發表

好似只係4:00-8:30唔pg得
大清早可以pg


如果係大清早播...要小心套野會唔會比家長插....
如果 tbb 走去將火影係大清早播...係估下有幾多投訴????

TOP

PG

原帖由 dennis10 於 2009-4-5 18:58 發表


如果係大清早播...要小心套野會唔會比家長插....
如果 tbb 走去將火影係大清早播...係估下有幾多投訴????

如果係暑假/新年/復活節等星期一5早上
被列為多兒童既時段  唔可以播PG既野

TOP

原帖由 lmk292000 於 2009-4-5 10:06 PM 發表

如果係暑假/新年/復活節等星期一5早上
被列為多兒童既時段  唔可以播PG既野

但TVB 通常都有特別安排

TOP

原帖由 Puff 於 2009-4-5 18:36 發表
第一集無字幕先行版已出現於各大視頻網站

睇左720p RAW

TOP

1440x810p H264 RAW (338MB) d色好睇過MPEG2-TS RAW(2GB)
雖然MPEG2-TS 個畫面係多d details,但係H264 RAW都唔差,下次都係dl H264 RAW算

[ 本帖最後由 frankiepoon 於 2009-4-7 02:44 編輯 ]

TOP

期待快些播

TOP