原帖由 olnabe 於 2008-11-13 15:16 發表
我都系o甘
用左10來日,正中間出左一光點,都系好無奈
買果時無點,仲有D得意,點知,哎埃



平平地, 當粗用咪算囉
過多年可能又轉新機呢

TOP