yagami_l 當前離線
初級會員
可以,但你要搵返舊款用ata插口ge… 我覺得一係本身屋企有,就值得去馬… 一係用大容量的usb手指直接將 ... ian2910 發表於 2013-6-13 13:27
TOP
OTIS 當前離線
中級會員
mkboy76 當前離線
進階會員
回復 yagami_l 勉勉強強啦, atom 其實只係好過p4a, b 版少少既cpu, 仲要係單核....不宜過份神化佢. ... mkboy76 發表於 2013-6-13 13:35
ian2910 當前離線
Banned
702p軟解用mx player 流暢,1080p軟解用mx player 流暢可看 ian2910 發表於 2013-6-13 13:38
用limehd輸入法可對應埋個實體keyboard泥做中文輸入 ian2910 發表於 2013-6-13 14:12