lunage 當前離線
中級會員
TOP
你自己覺得不想用,賣左佢就算 computer1975 發表於 2011-7-6 20:46
gut1983 當前離線
進階會員
staymen 當前離線
送比我~ 你會得到 開心 gut1983 發表於 2011-7-6 23:13
y2kming 當前離線
Banned
t101 當前離線
computer1975 當前離線
唔賣住!賣又唔值錢,所以要物盡其用! 而且必要時可以還原番佢! ... lunage 發表於 2011-7-6 22:44
dochi 當前離線
dm568
剛剛唸到不如試下唔裝 HD,用 SD boot 機! 再裝 FreeNAS,咁樣可能無咁熱! ... lunage 發表於 2011-7-6 22:42