剛剛唸到不如試下唔裝 HD,用 SD boot 機!
再裝 FreeNAS,咁樣可能無咁熱!

TOP

你自己覺得不想用,賣左佢就算
computer1975 發表於 2011-7-6 20:46


唔賣住!賣又唔值錢,所以要物盡其用!
而且必要時可以還原番佢!

TOP

送比我~ 你會得到 開心

TOP

回復 1# lunage
捐左佢,成日聽有D窮家庭D小朋友無電腦做功課.
不過可能要找找有關機構.

TOP

送比我~ 你會得到 開心
gut1983 發表於 2011-7-6 23:13


點開心法先?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 20# lunage

連xp D software都可以run埋,比如可以用antivirus scan下D download。
當然linux都有好多client software,但xp有時方便D。

TOP

唔賣住!賣又唔值錢,所以要物盡其用!
而且必要時可以還原番佢! ...
lunage 發表於 2011-7-6 22:44


裝Linux
用Ubuntu
再快些就用Lubuntu會爽好多

TOP

如果已有router + nas 呢?!~~

TOP

剛剛唸到不如試下唔裝 HD,用 SD boot 機!
再裝 FreeNAS,咁樣可能無咁熱! ...
lunage 發表於 2011-7-6 22:42


Atom N550 SD card boot機好慢要成3~4分鐘,慢過HDD開Ubuntu

TOP