規格如下
lenovo y530a
CPU : T3400
晶片 :Intel GM45
Display: 9300M GS
RAM : DDR3 2GB
mon : 16:10 15.4 ...
tokey32573 發表於 2012-10-9 23:52



咁你知唔知咩叫 NetBook 先?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁你知唔知咩叫 NetBook 先?
JT2106 發表於 2012-10-15 10:44


唔駛分得咁清既
intel 咁叫係巿場定位手段黎o者
黎到中譯咪又係叫返筆電

TOP

注意一點,netbook 當初定位係細尺寸
所以如樓主想買高性能,就向較細尺寸埋手即可
當然要好似 eeepc 咁細而家巿場係冇
可能又要等一排睇有冇廠睇到需求再供應

TOP

個人認為放掉較好,但較浪費時間

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

trade and buy a new one

TOP

不用放掉,因為可以玩多d野

TOP

視乎你使用有咩要求lor...
因為你呢部筆電本身性能都無算好差,如果你性能要求唔高,並且Budget有限,就整返佢用都OK gar..

TOP

如果唔打機+PHOTOSHOP/3D製作, 呢部機夠用了
你火牛買返原裝?有無代用??

TOP