jasterhk 當前離線
中級會員
TOP
rayngwm 當前離線
進階會員
foggie 當前離線
☆★請你食麵丫☆★
ed209 當前離線
grxgr 當前離線
請問,如果第時重裝XP的話,係咪一定要有隻XP TABLET EDITION裝先有TOUCH SCREEN FUNCTION? 只用Professional ... ed209 發表於 2010-7-12 17:29
gahqm 當前離線