回復 10# ed209

RMVB一定順
720p以上就別指望了

TOP

回復 8# ed209

咦我冇重裝過喎... 我見都唔算太慢所以冇..

TOP

回復 9# jasterhk

竟然? 我凈係知A110係atom前身咋.. 估唔到老一代cpu會好d...

TOP

回復 13# rayngwm

atom主要係慳電

初代atom1.6Ghz 同 celeron 900Mhz比
都係celeron 900Mhz快架
不過atom慳電好多,celeron機(eeepc7xx)太食電

z520就比atom 1.6G時更慢,不過更慳電
問題只係z520多數配GMA500(可硬解HD片)
所以才有z520效果不差的錯覺
全因intel一開始出atom時顯示只用945
搞到之後明明是出效能較弱,但更慳電的新品時,實際效果反而較好 (打機除外)

TOP

回復 14# jasterhk

原來如此!! 多謝師兄賜教~ 話時話z520真係幾慳電..

TOP

本帖最後由 foggie 於 2010-7-8 10:15 編輯

http://www.umpcfever.com/news/?postid=1051
點都睇唔出a110 會快過z520 囉

4. Kohjinsha SC3 - Intel Atom Z520, 1.33 GHz: [ALU] 4407;[FLU] 3564
3. Kohjinsha SR8 - Intel A110, 800 MHz: [ALU] 2864;[FLU] 3043
5. Eee PC 901 - Intel Atom N270, 1.6GHz: [ALU] 5416;[FLU] 4665
6. Eee PC 900 - Intel Celeron, 900 MHz: [ALU] 3433;[FLU] 4190

TOP

實際使用情況跟那些測試數字根本沒關係
本人用過 lenovo s-10(atom1.6Ghz),viliv s7(z520),kohjinsha(a110)
只是說一下實際使用時的感覺

TOP

請問,如果第時重裝XP的話,係咪一定要有隻XP TABLET EDITION裝先有TOUCH SCREEN FUNCTION?
只用Professional XP版再加driver得唔得?

TOP

請問,如果第時重裝XP的話,係咪一定要有隻XP TABLET EDITION裝先有TOUCH SCREEN FUNCTION?
只用Professional ...
ed209 發表於 2010-7-12 17:29

好問題,我都想知~
但我估未必得...得架話又洗乜出個TABLET版本

TOP

如果你係唔駛用手寫嘅話,普通 xp 加 driver 就可以,我以前就係咁裝個普通 xp 嚮 部 sx3 度,可以用筆篤同有 right-click。

TOP