我都係wind用家   黑色3cells 80gb 初代機


用左咁耐   都好滿意

TOP

謝謝大家既意見~ 今日會去買

TOP

原帖由 raykaho 於 2008-11-15 10:20 發表
謝謝大家既意見~ 今日會去買

記得唔好即場比佢或自己加RAM~
隊穿左"保用貼紙"會冇保用..........
唔係大吉利事返到屋企先有問題
到時7日有壞都唔知係咪仲包換?

TOP

回覆 13# 的帖子

記得唔好即場比佢? 唔明白...
係唔係即係唔好加ram住, 等7日後無事先加?

TOP

原帖由 raykaho 於 2008-11-15 12:55 發表
記得唔好即場比佢? 唔明白...
係唔係即係唔好加ram住, 等7日後無事先加?

係呀~ 過晒7日先好搞~

TOP

不良牛師兄

你仲有無用原裝msi果個袋
佢果個袋開始唔掂

我諗住去logon買個袋

TOP

原帖由 668668 於 2008/11/15 15:56 發表
不良牛師兄

你仲有無用原裝msi果個袋
佢果個袋開始唔掂

我諗住去logon買個袋


點唔掂法???

TOP

原帖由 jycw 於 2008-11-15 17:16 發表


點唔掂法???



發現佢保護力有d低

3邊拉鏈...得塊布保護

我放入背狼,  係條邊受力較多

TOP

2GB ram, 160GB, 6cell, $3920

TOP

原帖由 668668 於 2008-11-15 15:56 發表
不良牛師兄

你仲有無用原裝msi果個袋
佢果個袋開始唔掂

我諗住去logon買個袋

咦~ 個原裝袋冇開過來用呢
我用返用開的電腦袋炸呢

TOP