睇兩部位置...我對mon要求高 平好多我會考慮既 有d人會唔考慮即買添

TOP

我買o個部都有部光點...... 不過平時用唔多覺就算 la....
... 而買時佢講明3點先換.. 所以無計  ....
其實有時香港人太要100%完美. 會好易令自己唔開心.

TOP

回覆 8# 的帖子

最少我會要

TOP

原帖由 cityubear 於 2008-11-7 15:56 發表
最少我會要

太遲,已經有兩個人PM左比我話想要

TOP

拍賣好D
HK$2200 start

TOP

where to buy??  3cell batteries??

TOP

原帖由 john2000 於 2008-11-7 16:10 發表
拍賣好D
HK$2200 start

唔想等啦,應承左人聽日交收,還掂買左隻股票今日升左少少,豪比佢!

TOP

原帖由 kelvin_szehi 於 2008-11-7 16:28 發表
where to buy??  3cell batteries??


高登匯駿,4cell batteries

TOP

咁攪法不如當初買s10, 大把地方買s10包0死點, 比著我二點死點, 換唔到就照用算啦, 因為二點死點平$800放咁豪, 但你又貪平買神州,好似好矛盾

TOP

原帖由 lam_den1221 於 2008-11-7 16:47 發表
咁攪法不如當初買s10, 大把地方買s10包0死點, 比著我二點死點, 換唔到就照用算啦, 因為二點死點平$800放咁豪, 但你又貪平買神州,好似好矛盾

無錯我都覺得有少少矛盾,豪$800當買個教訓

TOP