Richard_Yip 當前離線
中級會員
拍片大多數格式是用 V30 就夠不用快卡 連拍要睇種類 JPG 一般無問題 RAW + JPG 才會受卡速影響 新機 RA ... usei 發表於 2022-9-19 11:49
我認為純拍照的話,不連拍的話基本什麼卡都可以呢 wiis 發表於 2022-9-19 20:04
TOP
試過有隻淘記天猫頭,慢到影相/播mp3都唔掂 ckyuen2 發表於 2022-9-19 21:33
naomi 當前離線
『ファイナルファンタジーXIV』 ...
特級會員
TF卡不敢用,我有一張Lexar的512GB 633x的TF卡, 用在相機裡會非常熱,這情況並不樂觀 卡套也有經常連接不到 ... wiis 發表於 2022-9-17 18:50
wiis 當前離線
用咗好耐micro都冇乜出過問題 naomi 發表於 2022-9-26 17:57