本帖最後由 Richard_Yip 於 2022-9-20 00:07 編輯
拍片大多數格式是用 V30 就夠不用快卡

連拍要睇種類
JPG 一般無問題
RAW + JPG 才會受卡速影響

新機 RA ...
usei 發表於 2022-9-19 11:49

我認為純拍照的話,不連拍的話基本什麼卡都可以呢
wiis 發表於 2022-9-19 20:04


的確係,我另一部機負責應動態既要連拍,格式係RAW 14bit無壓縮,Body係Nikon D850 可以用XQD/CFE TypeB+SD UHS II。前一張影滿佐之後,開始錄入SD UHS II連拍明顯變窒,張Card係東芝EXCERIA PRO N502 256G,標稱寫入係260m/s,不過我自己就好懷疑尼個數據,手上Sony既G系列 128G雖然都係窒,但無冇咁嚴重。似乎以後尼類用途尼個size既Card應該會俾CFE TypeA取代

TOP

試過有隻淘記天猫頭,慢到影相/播mp3都唔掂
ckyuen2 發表於 2022-9-19 21:33



    我都買過,有d舊車個原廠音響可以插SD,但就係認d古老2G Card,新小小容量大d都識別唔到,局住要買尼d

TOP

TF卡不敢用,我有一張Lexar的512GB 633x的TF卡, 用在相機裡會非常熱,這情況並不樂觀
卡套也有經常連接不到 ...
wiis 發表於 2022-9-17 18:50


用咗好耐micro都冇乜出過問題

TOP

用咗好耐micro都冇乜出過問題
naomi 發表於 2022-9-26 17:57


有空試一試連拍或4K使用超過10分鐘,我這張TF卡會比SD來得更熱,我不確定是不是牌子的問題了

TOP