呢間野應該唔係16年開~~可能執完再改名係同地方再開。

我15年上過呢間野~SANDISK 卡用係3星機~壞左~~即場1換1 +錢換3星卡

TOP

SanDisk有樣好,可以搵番SanDisk HK做RMA,美水都未駛驚(淘佬貨唔知),何況呢啲有行保嘅。 ...
wct 發表於 2018-3-5 08:21



冇錯, 我每次都係 email Sandisk RMA, 唔駛搵代理!

TOP

冇錯, 我每次都係 email Sandisk RMA, 唔駛搵代理!
Yoda 發表於 2018-3-8 14:03

其實我都有諗過搵番代理,奈何、代理office唔就腳不特止,
仲要我開咗工佢未開工,我未放工佢已收工,食飯時間又特別長,仲要五天工作周。
想見見佢哋,好難囉。

TOP

都未壞。。。。。。。。

TOP

85蚊唔怕啦...壞左你都未必會整啦, 隨時車錢人工倒蝕...

TOP

85蚊真係未必會留意 壞就掉左去

TOP

85蚊唔怕啦...壞左你都未必會整啦, 隨時車錢人工倒蝕...
charcsc2000 發表於 2018-3-8 17:09

唔好掉,Sandisk RMA只雖十零蚊寄掛號畀番條屍佢就得。

TOP

好奇怪,都係買平野,淘寶反應又唔見咁大

TOP

唔講價錢仲以為買咗八千幾蚊貨

TOP

唔講價錢仲以為買咗八千幾蚊貨
Mathk 發表於 2018-3-16 18:45


買咗八萬幾𠻹呀!

TOP