gn00235434 當前離線
進階會員
TOP
Yoda 當前離線
Moderator
SanDisk有樣好,可以搵番SanDisk HK做RMA,美水都未駛驚(淘佬貨唔知),何況呢啲有行保嘅。 ... wct 發表於 2018-3-5 08:21
wct 當前離線
冇錯, 我每次都係 email Sandisk RMA, 唔駛搵代理! Yoda 發表於 2018-3-8 14:03
ccc123 當前在線
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
rena570 當前離線
中級會員
85蚊唔怕啦...壞左你都未必會整啦, 隨時車錢人工倒蝕... charcsc2000 發表於 2018-3-8 17:09
chue 當前離線
特級會員
Mathk 當前離線
Learn everything I want.
water668 當前離線
唔講價錢仲以為買咗八千幾蚊貨 Mathk 發表於 2018-3-16 18:45