原帖由 deschau 於 2008-12-4 19:35 發表


imation swivel 16G $240元  
寫入即是有幾多  PD7 8G 都要 $21X

之前有人 post 過swivel (我見過得去先買呢隻) .
當年買 PD7 2G 都要 2百幾蚊, 聽聞宜家d PD7 係 MLC, 寫速勁慢, 擦寫周期只係一萬 (舊貨SLC係10萬次). 唉 ... 咁咪即係偷樑換柱.

swivel_.jpg (113.25 KB)

swivel_.jpg

TOP

原帖由 Midas 於 2008-12-4 05:29 AM 發表
依家重有Buffalo R8G吗?

漢科官網仲有資料,
你可打電話問問。

http://www.hornington.com/e/prod ... dlogon=1&Page=1

TOP

原帖由 lorym 於 2008-12-3 22:21 發表
PD-7 真係好深入民心。

我又貼我枝水牛先。
766764


水牛果然
你點用佢 ?

TOP

PD7 點分 SLC MLC

[ 本帖最後由 已故 於 2008-12-5 19:38 編輯 ]

TOP

原帖由 已故 於 2008-12-5 19:38 發表
PD7 點分 SLC MLC


唔識分
唯有唔買

要 SLC 唯有用前面的水牛或 C 牌 GT 版

但樓下有人話 :
原帖由 arziarzo 於 2008-12-6 02:32 發表
C 牌 GT 版已是MLC 了


或用 imation swive 仍有相當速度

[ 本帖最後由 usei 於 2008-12-6 08:24 編輯 ]

TOP

原帖由 usei 於 2008-12-5 07:37 PM 發表


水牛果然
你點用佢 ?

有咁既速度,
更係用來跑分啦。

原來係諗住用來和朋友分享電影的。

TOP

Transcend V10 速度都好快



Transcend.jpg

16GB   $258

[ 本帖最後由 nettony 於 2008-12-6 00:07 編輯 ]

TOP

回覆 25# 的帖子

C 牌 GT 版已是MLC 了

TOP

请问MLC是什么?

TOP

原帖由 電腦盲用戶 於 2008-12-3 21:47 發表
看測試 kingston 寫入速度實在是快過 PD7, 讀取則相差不大 .
剛買了一根 imation swivel 16G $240元.
寫入還是 kingston migo 快, 但讀取則 swivel 較快. 整體效能算是相約.
哪要看 ...


imation swivel ,kingston migo 16gb, 8gb分別咩價?
migo較少人講,無嘜留意,係未貴過swivel?

TOP