原帖由 123123 於 2008-10-18 21:10 發表



你又係用雙卡, 好似幾多人用佢, 用佢玩cso會唔會慢或玩唔到? 以前聽過有d MSD adapter 行唔到cso, 要iso先work。

另外又想問問你知唔知可唔可以用16GB microSD配單插卡既MSD adapter落部PSP? THX!


玩cso不覺得慢
比之前用的MSD adapter(唔記得咩牌子) + Sandisk 8GB microSD Class4 快

有少少問題
我用朋友部psp2000 fw4.01 format唔到我張卡
我用我部psp1000 fw4.01 就format到

之前用fw4.01時
有時入唔到game(主要是玩pes2008 cso時)
入到就冇事
用朋友部psp2000 問題一樣
剛剛up了fw5.00就暫時未見問題出現

TOP

原帖由 沉屍者 於 2008-10-19 13:32 發表


玩cso不覺得慢
比之前用的MSD adapter(唔記得咩牌子) + Sandisk 8GB microSD Class4 快

有少少問題
我用朋友部psp2000 fw4.01 format唔到我張卡
我用我部psp1000 fw4.01 就format到

之前用f ...


似乎玩CSO真係有少少問題, 可能你玩pes2008時改行ISO會正常番。  

好奇想知用雙卡時D file係好似raid將d file分開兩張卡寫入定係寫完一張到第二張?

另外你知唔知有冇d單插卡既MSD adapter可以用16GB microSD? 我見d 單插卡既MSD adapter都唔寫support幾多G, 唔似lee張寫明16GB x 2好清楚。

TOP