原帖由 123123 於 2008-10-18 21:10 發表 
你又係用雙卡, 好似幾多人用佢, 用佢玩cso會唔會慢或玩唔到? 以前聽過有d MSD adapter 行唔到cso, 要iso先work。
另外又想問問你知唔知可唔可以用16GB microSD配單插卡既MSD adapter落部PSP? THX!
玩cso不覺得慢
比之前用的MSD adapter(唔記得咩牌子) + Sandisk 8GB microSD Class4 快
有少少問題
我用朋友部psp2000 fw4.01 format唔到我張卡
我用我部psp1000 fw4.01 就format到
之前用fw4.01時
有時入唔到game(主要是玩pes2008 cso時)
入到就冇事
用朋友部psp2000 問題一樣
剛剛up了fw5.00就暫時未見問題出現 |