回復  superman88

琴日買左SSD剛用呢個裝完WIN7
都幾易用, 就咁量產做USB-HDD完解壓WIN7 ISO入去, 佢自己 ...
kcthomlau 發表於 2012-5-1 15:35



    多謝提供有用程式 , 勁好用 , 快又方便 , 已裝了救機碟 , 好好用 .

TOP

做了量產 , 原本有兩個drive  , 現得一個 , 是否已無保養 ?

TOP

做了量產 , 原本有兩個drive  , 現得一個 , 是否已無保養 ?
superman88 發表於 2012-5-3 10:41

個軟件有還原功能
插手指>開軟件>有個button叫"還原"

TOP