cheungchai 當前離線
初級會員
TOP
chrischeunghk 當前離線
中級會員
Darkaz 當前離線
Who care?
進階會員
原帖由 chrischeunghk 於 2008-10-18 11:54 發表 會當係一張卡 i am using it too with 2X 8GB microSD total = 14GB show on PSP
123123 當前離線
原帖由 123123 於 2008-10-18 19:21 發表 2 X 8G 最後 PSP 認得 14G, 蝕左成2G, 正常應該都有15G用 另外想請教你知唔知用d單插卡既MSD轉換卡(eg.Transcend), 可唔可以用一張16GB microSD落部PSP, 會唔會認唔到?THX!
ErikWong 當前離線
ErikWong#1424
原帖由 沉屍者 於 2008-10-18 20:00 發表 我 Sandisk 8GB microSD Class4 X2 format完係寫有15G psp1000
Harley-Davidson 當前離線
av117 當前離線
冇錢電視芋洞身痕台
原帖由 Harley-Davidson 於 2008-10-18 21:46 發表 is it support SE mobile phones?
civic1217 當前離線
原帖由 av117 於 2008-10-19 11:36 發表 新機已經沒有再用 MSD 嗎? P系機因 firmware 太舊﹐唔好搏比較好