chan05 當前離線
中級會員
TOP
kimkim 當前離線
進階會員
回復 kimkim 一係比多幾k 買港版Sony XR50 , 呢部有55吋 via HKEPC Reader for Android chan05 發表於 2026-1-6 17:45
smchkman 當前在線
Soundbar係咪唔好,定係直接買套漫步者喇叭已經係CP值最高? terrycena 發表於 2026-1-4 17:36
kei1990 當前離線
都睇緊買75/85 kei1990 發表於 2026-4-13 02:38
tonykong 當前離線
長老會員
回覆 smchkman 我剛從75Q10L Pro 換去SQD系列75X11L tonykong 發表於 2026-4-14 21:45
hifi 當前離線
回覆 smchkman 當然唔同價啦,上年8月買Q10LPro用咗國補人仔9200 今次x11L 冇用國補14000。 兩部聲音差 ... tonykong 發表於 2026-4-15 16:37