回復 70 #kimkim

一係比多幾k 買港版Sony XR50 , 呢部有55吋

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 kimkim 於 2026-1-6 22:55 編輯
回復 kimkim

一係比多幾k 買港版Sony XR50 , 呢部有55吋

via HKEPC Reader for Android
chan05 發表於 2026-1-6 17:45


又贵性价比又低,不如買港行c7k,真係唔抵買
我幾年前也淘過sony,用左3年幾壞了,才淘海信
當年55x90j港行接近萬5,淘寶4000幾,真係抵
7系開始已經唔抵玩

TOP

本帖最後由 smchkman 於 2026-1-9 08:19 編輯
Soundbar係咪唔好,定係直接買套漫步者喇叭已經係CP值最高?
terrycena 發表於 2026-1-4 17:36

https://youtu.be/YvUcST68408?si=ZsOeI_av-iGdRP34

https://youtu.be/8OgF6GYmgZk?si=BbH1pFndMP-QuvoD

用緊tcl Q85H.  7.1  soundbar. 可以配合tcl電視内置喇叭一齊出聲   
平平地2500人仔左右. 平靚正点都好過電視内置speaker...睇獨行俠音効好震撼現場一樣尤其超低音飛機引擎聲

best

TOP

都睇緊買75/85

TOP

本帖最後由 smchkman 於 2026-4-14 16:07 編輯
都睇緊買75/85
kei1990 發表於 2026-4-13 02:38

可以睇下2026年款旗艦SQD糸列  85寸都11000人仔左右

https://youtu.be/hNwsMxhF-d4?si=oHIPZGLilP1om7Vm

all the best

TOP

回覆 75# smchkman

我剛從75Q10L Pro 換去SQD系列75X11L
Screenshot_20260414_213858_Gallery_copy_1217x2636.jpg

TOP

無人考慮海信系列?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  smchkman

我剛從75Q10L Pro 換去SQD系列75X11L
tonykong 發表於 2026-4-14 21:45

    係米同上年Q10L  同價?評價如何?

all the best

TOP

回覆 78# smchkman

當然唔同價啦,上年8月買Q10LPro用咗國補人仔9200 今次x11L 冇用國補14000。
兩部聲音差唔多, 畫質好明顯x11L靚, 播放嘅信源越高分別越大。

TOP

回覆  smchkman

當然唔同價啦,上年8月買Q10LPro用咗國補人仔9200 今次x11L 冇用國補14000。
兩部聲音差 ...
tonykong 發表於 2026-4-15 16:37



    咁快換機既 ?

TOP