cloud417 當前離線
中級會員
AndyWilliams叫我找A君 但 A君之前4月同我講暫時不批mon團 睇黎今次都攪唔成lo loadload 發表於 2013-11-6 23:24
TOP
KinChungE 當前離線
長老會員
Jamesbond007 當前離線
進階會員
我本身已經用緊隻U2713H做主力 只係想搵隻副mon (如果12-15" Full HD仲岩) 無奈notebook又唔可以video input 12-15既大牌子mon選擇近乎0咁濟 KinChungE 發表於 6/11/2013 23:27
12-15"?真的應該沒有了,想找也找不到。 Jamesbond007 發表於 2013-11-6 23:28
kaicheung28 當前離線
初級會員
loadload 當前離線
Mei
4月果時唔批團就梗係啦, 因為果時搞緊U2713H團購嘛, 兩個mon團一齊咪搶生意 ... KinChungE 發表於 2013-11-6 23:28
harial 當前離線
我可以平多少少 loadload 發表於 2013-11-6 21:24
小云 當前離線
一部甘大把,差唔多架啦,當然比唔上你做團購價啦 harial 發表於 2013-11-7 00:43
有隻 P2414H 唔知同U2414H 差幾多, (panel, 色等等). 如果OK,都諗緊加多一隻. 小云 發表於 2013-11-7 00:43