AndyWilliams叫我找A君 但 A君之前4月同我講暫時不批mon團
睇黎今次都攪唔成lo
loadload 發表於 2013-11-6 23:24



oh god

TOP

AndyWilliams叫我找A君 但 A君之前4月同我講暫時不批mon團
睇黎今次都攪唔成lo
loadload 發表於 2013-11-6 23:24


4月果時唔批團就梗係啦, 因為果時搞緊U2713H團購嘛, 兩個mon團一齊咪搶生意

TOP

我本身已經用緊隻U2713H做主力
只係想搵隻副mon (如果12-15" Full HD仲岩)
無奈notebook又唔可以video input
12-15既大牌子mon選擇近乎0咁濟
KinChungE 發表於 6/11/2013 23:27


12-15"?真的應該沒有了,想找也找不到。

TOP

12-15"?真的應該沒有了,想找也找不到。
Jamesbond007 發表於 2013-11-6 23:28


所以我想有咁細得咁細
但係似乎細極都21.5"
諗緊好唔好退一步買Dell P2014, 19.5" 1600x900, 但係感覺好唔抵
N年前Topcon出過款19" 1920x1200, 不過好快冇左影

TOP

可以PM 電話 小弟有意波

TOP

4月果時唔批團就梗係啦, 因為果時搞緊U2713H團購嘛, 兩個mon團一齊咪搶生意 ...
KinChungE 發表於 2013-11-6 23:28

到6月我再問 都話未有新指示話批番

TOP

我可以平多少少
loadload 發表於 2013-11-6 21:24


一部甘大把,差唔多架啦,當然比唔上你做團購價啦

TOP

有隻 P2414H

唔知同U2414H 差幾多, (panel, 色等等).

如果OK,都諗緊加多一隻.

TOP

一部甘大把,差唔多架啦,當然比唔上你做團購價啦
harial 發表於 2013-11-7 00:43


等你開箱

TOP

有隻 P2414H

唔知同U2414H 差幾多, (panel, 色等等).

如果OK,都諗緊加多一隻.
小云 發表於 2013-11-7 00:43


P2414H同U2414H同一款panel

TOP