以前的 panel 係易燒印呀, 事實就係咁, 我部 CX 對上一部舊 OLED 用左三年幾就明顯燒印, 但一樣使用習慣  ...
Miipp 發表於 2025-10-10 14:44


而家電子產品係消耗品,我3星手機最多2年左右都係會有印,唔使強調強逼症...

TOP

而家電子產品係消耗品,我3星手機最多2年左右都係會有印,唔使強調強逼症... ...
sands 發表於 2025-10-10 20:53


咁你 d 使用習慣應該有 d 問題
我由 HTC desire 開始,用左十幾年 oled 手機都未有一部燒過印。
p.s. 我唔係經常換機的人,而家部 F5 已經用左兩年幾。

唯一一部舊 oled tv 燒印係因為長老長期煲財經,有 bar 條 pattern 長期靜止。不過就算係咁,用緊 4 年幾前的 CX,經歷咁的使用習慣都無再燒印

成日驚燒印的人真係唔太適合用 oled (就算而家新 panel 好難燒)

TOP

本帖最後由 sands 於 2025-10-10 22:51 編輯
咁你 d 使用習慣應該有 d 問題
我由 HTC desire 開始,用左十幾年 oled 手機都未有一部燒過印。
p.s. 我 ...
Miipp 發表於 2025-10-10 21:02


3星手機係一定會燒,不過而家技術進步左,2,3年先會出印,舊機s9 係用左2年幾出印,大約s20u 開始差唔多年年換到s25u 未見到有印,用緊3星 oled未夠3年,到5年再上來講有沒印,不過到時有印未換新機,樓上都講左,而家電子野係消耗品,出印就會換。

TOP

3星手機係一定會燒,不過而家技術進步左,2,3年先會出印,舊機s9 係用左2年幾出印,大約s20u 開始差唔多 ...
sands 發表於 2025-10-10 22:48


你講的一定大把反面例子,我自己用 s10e 到換 s24 前都未燒;長老用 s20+ 到換 s24+ 前都未燒

舊 model 兩三年以上都無燒

會燒個 d 通常經常固定靜態畫面及/或長時間熱機,唔係普遍用家用機習慣

TOP

你講的一定大把反面例子,我自己用 s10e 到換 s24 前都未燒;長老用 s20+ 到換 s24+ 前都未燒

舊 model  ...
Miipp 發表於 2025-10-10 23:15

你講一定係正常使用例子,反正證實唔到

TOP

本帖最後由 tompkyou 於 2025-10-12 00:37 編輯
elecboy 知你想買 c5 兼掛牆,而家送返個架,兼減多 500 等於送埋掛牆安裝費


...
Miipp 發表於 2025-10-9 11:57



    家人話55太大...

最後揀咗呢兩部:

TCL C7K 50吋  $5560
/
LG C5 48吋 $8,398

二揀一,如果主要係睇電視,係咪TCL C7K已經算ok?

TOP

家人話55太大...

最後揀咗呢兩部:

TCL C7K 50吋  $5560
/
LG C5 48吋 $8,398

二揀一,如果主要 ...
tompkyou 發表於 2025-10-11 23:50


好近睇咩?

十幾年前買第一部 55" 時,長老未用都嫌大,點知 ~7 尺外用一個禮拜就話唔大。我度座後 d 睇戲要買 77"

TOP

家人話55太大...

最後揀咗呢兩部:

TCL C7K 50吋  $5560
/
LG C5 48吋 $8,398

二揀一,如果主要 ...
tompkyou 發表於 2025-10-11 23:50


https://www.fortress.com.hk/zh-h ... 02?variant=13919702

TOP

OLED 畫面華麗 d 都算,主要係動態強反應快,播體育賽車等 pan 鏡畫面順滑好多

L豬的系統及搖控器好好用,TCL 唔知。反面教材係三喪,係親戚度用過個 smart 搖控器及系統,真係想敲爛部電視

TOP

好近睇咩?

十幾年前買第一部 55" 時,長老未用都嫌大,點知 ~7 尺外用一個禮拜就話唔大。我度座後 d 睇 ...
Miipp 發表於 2025-10-12 08:21



    電視同梳化距離都係七尺同八尺之間。

決定咗48/50都冇計

TOP