sands 當前離線
進階會員
以前的 panel 係易燒印呀, 事實就係咁, 我部 CX 對上一部舊 OLED 用左三年幾就明顯燒印, 但一樣使用習慣 ... Miipp 發表於 2025-10-10 14:44
TOP
Miipp 當前在線
特級會員
而家電子產品係消耗品,我3星手機最多2年左右都係會有印,唔使強調強逼症... ... sands 發表於 2025-10-10 20:53
咁你 d 使用習慣應該有 d 問題 我由 HTC desire 開始,用左十幾年 oled 手機都未有一部燒過印。 p.s. 我 ... Miipp 發表於 2025-10-10 21:02
3星手機係一定會燒,不過而家技術進步左,2,3年先會出印,舊機s9 係用左2年幾出印,大約s20u 開始差唔多 ... sands 發表於 2025-10-10 22:48
你講的一定大把反面例子,我自己用 s10e 到換 s24 前都未燒;長老用 s20+ 到換 s24+ 前都未燒 舊 model ... Miipp 發表於 2025-10-10 23:15
tompkyou 當前在線
人無恥則無敵
elecboy 知你想買 c5 兼掛牆,而家送返個架,兼減多 500 等於送埋掛牆安裝費 ... Miipp 發表於 2025-10-9 11:57
家人話55太大... 最後揀咗呢兩部: TCL C7K 50吋 $5560 / LG C5 48吋 $8,398 二揀一,如果主要 ... tompkyou 發表於 2025-10-11 23:50
raylee 當前離線
好近睇咩? 十幾年前買第一部 55" 時,長老未用都嫌大,點知 ~7 尺外用一個禮拜就話唔大。我度座後 d 睇 ... Miipp 發表於 2025-10-12 08:21