用緊
但我係自已上去揀好試好再釘木箱送去HK最穩陣

TOP

2000係人仔,還是港紙?

TOP

回復 61# ricorx78


    問題係好多巴打都鐘意坐係屋企等收貨
其實我覺得最好係組團一齊上深圳慢慢揀

TOP

2000係人仔,還是港紙?
lks15 發表於 2012-4-20 00:16



    2000當然係人仔 呢個post由開始到呢家都係講緊人仔

TOP

2000當然係人仔 呢個post由開始到呢家都係講緊人仔
hk11 發表於 2012-4-20 00:21

哈哈!!我以為港紙咁抵,啱啱銀包有兩K ,諗住就殺左佢!!!

TOP

哈哈!!我以為港紙咁抵,啱啱銀包有兩K ,諗住就殺左佢!!!
lks15 發表於 2012-4-20 00:40



  2000港紙買27吋TN 都未必得

TOP

本帖最後由 lks15 於 2012-4-20 11:24 編輯
2000港紙買27吋TN 都未必得
diesnake 發表於 2012-4-20 11:02

講得啱,睇過的簡單測評,覺得panel ok 不過其他野都好山寨!當然一分錢一分貨呢個道理適用於任何時間,任何貨物!

TOP

開團通知聲,有興趣

TOP

開團通知聲,有興趣

TOP

開團通知聲,有興趣

TOP