ricorx78 當前離線
中級會員
TOP
lks15 當前離線
hk11 當前離線
進階會員
2000係人仔,還是港紙? lks15 發表於 2012-4-20 00:16
2000當然係人仔 呢個post由開始到呢家都係講緊人仔 hk11 發表於 2012-4-20 00:21
diesnake 當前離線
哈哈!!我以為港紙咁抵,啱啱銀包有兩K ,諗住就殺左佢!!! lks15 發表於 2012-4-20 00:40
2000港紙買27吋TN 都未必得 diesnake 發表於 2012-4-20 11:02
hkcs007 當前離線