TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

大陸野都冇咁差.  我部大陸野, 用咗三年幾, 完全冇事.

TOP

換左 mon ,果然係大 SONY 又係兩粒死點

TOP

最好笑係連下面個 SONY Logo 都裝唔好斜q左,痴線

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

一兩點都咁大怨氣   如果你用***咪吊頸?
ringo 發表於 2014-4-10 15:17



所以我買手機一定用 Nokia

TOP

最好笑係連下面個 SONY Logo 都裝唔好斜q左,痴線
twinesdr 發表於 2014-4-9 01:04



    師兄你真係"好好"運

TOP

最好笑係連下面個 SONY Logo 都裝唔好斜q左,痴線
twinesdr 發表於 2014-4-9 01:04



會唔會係買左部羅湖商業城貼牌索K呀?~~

TOP



首先度下下面個底座先


再度下個 logo 燈

TOP