PNBA 當前離線
進階會員
TOP
tsewakit 當前離線
<a href='http://postimage.o
中級會員
回復 tsewakit 我覺得ok,都係開個s/w跟住入返隻game既shortcut入去就得,雖然我希望佢更加自動化 ... PNBA 發表於 2011-8-29 23:32
細RAM 當前離線
回復 細RAM 根據TriDef 3D講, 都有system requirement既, 我諗太慢未必得 Recommended System R ... PNBA 發表於 2011-8-29 17:11
raymond1688 當前離線
回復 raymond1688 去戲院買對RealD 3D(即係只要唔係嘉禾既院線果隻)既偏光鏡就得, 去百老匯, UA買 ... PNBA 發表於 2011-8-29 17:07
回復 細RAM 我估Acer果隻要求無咁高,不過如果你要黎玩3D Game,部機都唔可以太差啦 ... PNBA 發表於 2011-8-31 01:35
DVD 當前離線