大moon有冇人入兩個input同一時間顯示 ?
e.g. Left side - PC, right side - xbox
bigtoe 發表於 2025-5-3 08:18



    試過remote work嘅時候左邊連工作電腦,右邊連自己電腦。不過要連兩套KB Mouse有D麻煩

TOP

本帖最後由 kenken33 於 2025-5-3 13:25 編輯

有5090D+9950X3D,大作開盡特效加DLSS要跑滿4K 200+問題不大

用緊2隻32吋IPS 4K ,一隻120/144 一隻60。打算將隻60換走,文書日用轉用144 ips 果隻,oled 睇戲打機時先開,一係換隻32” 4k oled 240khz , 一係就出晒2隻直接換42吋 120 oled tv,但用oled 日用實會有印而且會超唔舒服。 一係就唔換MON,直接多買套PCVR (vision pro級別顯示)Pimax Crystal Super /Pimax Crystal light,咁就最佳體驗。


https://youtu.be/x_GjCYR8bPQ?si=gPYxmozKBV_YmfMa
https://youtu.be/6LQvwbciXxc?si=Lz803g0aU-fKsSNL

TOP

30幾大細,d字就黎要用放大鏡睇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

係咪4K畫質冇出過49寸咁大

TOP

試過remote work嘅時候左邊連工作電腦,右邊連自己電腦。不過要連兩套KB Mouse有D麻煩 ...
toweraviation 發表於 2025-5-3 12:28



我係兩部機    藍牙 kb > 2機
2隻 mouse (又或者用 M720 呢d bt 鼠易切機都可以)

TOP

以前1米唔夠, 用46寸.
鴨蛋妹 發表於 2025-4-19 21:49


擺係枱面? 咁你咪成日要 抬高頭咁去睇屏 中間/上面的部份?

TOP

用MAC 最重要唔係MON大細而係一定要用4K或以上就可以接近佢APPLE原裝MON既感覺,你用2K 2.5KMON係完全垃 ...
kenken33 發表於 2025-5-3 02:01

咁縮細得唔得?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

擺係枱面? 咁你咪成日要 抬高頭咁去睇屏 中間/上面的部份?
top8man 發表於 2025-5-7 23:43

係,眼球週圍郁,後尾 d 野盡量放中間
睇戲就主力字幕同中間
四角既野好小睇

打機要睇遊戲類型

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

係咪4K畫質冇出過49寸咁大
FTO 發表於 2025-5-4 09:34



    大尺吋直接買電視仲平

TOP