呢個post已經傳到去連登都有討論
希望唔單止philips睇到
買其他牌子QD-OLED既用家都唔好覺得唔關你地事
始 ...
cwc0110 發表於 2024-6-17 19:01


問題應該係散熱問題
如果散熱做得好的話,減光度唔洗太保守
三星部G8今次都落左好多散熱

Philips 係唔係散熱唔夠

TOP

如果佢的三年命,其實係用保護程式去保護之下,先有三年命
咁你又點諗?
7000三年。 ...
hkmand001 發表於 2024-6-17 18:36

我意思係原廠包你三年燒印保養 燒印可以換panel

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

如果佢的三年命,其實係用保護程式去保護之下,先有三年命
咁你又點諗?
7000三年。 ...
hkmand001 發表於 2024-6-17 18:36

OLED mon亮度太保守
都係電視OLED光好多

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 41# ccw2

OLED 要持久地光就要不成比例咁加電先得,個情況同CPU 好似
而現階段最佳答案APPLE已經比左, 就係用2 塊Panel 疊埋, 新ipad pro 個mon所有野都好, 除左貴
等多1-2 年睇下技術普唔普及到

TOP

回覆 43# rt2156

OLED 電視其實都唔係真係咁光, 全屏計其實都係相差不遠, 只係因為佢個display area 夠大所以1% 5% 10% 都比pc mon 大

TOP

100%亮度係250nit,塊panel最大亮度,oled唔預長期行咁光
Dell外星人有風扇散熱,Samsung G8行液冷散熱
ABL或ABSL保護返佢唔好燒印

TOP

本帖最後由 rt2156 於 2024-6-18 16:27 編輯
回覆  rt2156

OLED 電視其實都唔係真係咁光, 全屏計其實都係相差不遠, 只係因為佢個display area 夠大所 ...
marcochl 發表於 2024-6-18 14:07

正常睇Hdr片
明顯係電視光好多
電視50%以下APL光好多

除非要全屏睇閃光彈

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 1# cwc0110

謝謝師兄提點, 本身都想買QD-OLED
咁又唔好博, 轉買LG 38WR85QC-W  IPS MON算

TOP

唔係有固定亮度?.其他牌子都有.我最近買的聯想OLED也有~~~

TOP

回覆  cwc0110

謝謝師兄提點, 本身都想買QD-OLED
咁又唔好博, 轉買LG 38WR85QC-W  IPS MON算 ...
marklau 發表於 2024-6-18 19:15


我又反過來決定買mini led 電視做屏幕
特別係個部65 想試一下
但家人反對。哈哈

TOP