無得轉港版系統, 咁有無香港既節目表??
東尼仔 發表於 2021-12-20 13:18


901c5e04-69f9-446e-952f-ebddf6fcdb5e.jfif.jpg

TOP

唔好彩一年後壞點算

TOP

回覆 42# ff2021


    我用6年壞左,自己整

TOP

唔好彩一年後壞點算
ff2021 發表於 2021-12-27 23:08

大陸水貨有樣野好,陸版買零件易過港版。
只要係不是背光及panrl壞,D板好易換。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

首先壞O既概率好低,,,  價錢分分鐘O係港行0既一半..
壞左買多部都唔使輸, 真係咁好彩可以連壞兩部...
黑成咁, 相信就算買港行都可以一樣激親自己..

唔好彩一年後壞點算
ff2021 發表於 2021-12-27 23:08

TOP

我近來都壞左電視。
部S40air港行樂視
壞左燈條搞到黑屏無背光有影
但其實材料只不過值50人仔
所以打算自己維修
如果識維修其實一生人好難換一部電視
因為電視技術愈出愈快
2k 4k 8k 12k
舊的主板電源板愈來愈唔值錢
除非你爆屏
否則就算壞左根本就唔花得多錢維修
更何況港行貴到飛起。50%至100%
咁淘一部維修點做?
上網查拆機圖了解結構。再淘零件換lol
其實同換燈泡無分別。

TOP

唔好彩一年後壞點算
ff2021 發表於 2021-12-27 23:08


獅卿明顯係唔適合買水貨的人,建議唔好對比行水價錢,直接買行貨,兼係過保後年年比錢續保

TOP

獅卿明顯係唔適合買水貨的人,建議唔好對比行水價錢,直接買行貨,兼係過保後年年比錢續保 ...
Miipp 發表於 2021-12-28 08:20


唔使每年續保
直接買Panasonic電視, 本身有五年保, 可以加到七年保
七年壞左直接換得機

TOP

唔好彩一年後壞點算
ff2021 發表於 2021-12-27 23:08

又要馬兒好, 又要馬兒不吃草.

TOP