Miipp 當前離線
特級會員
SONY野 VAIO BRAVIA咁 一定要買HIGH END型號先有料到 非HIGH END型號真係買第二個牌子好過 ... sony_vaio 發表於 2014-4-1 01:04
TOP
setcalvin2 當前離線
http://img41.imageshack.us/img
中級會員
SONY技術都幾好,控制到第二日先出點?D QC咁差,唔怪得做到就嚟摺。 不過42W670a二個月出問題,應 ... kit3 發表於 2014-3-30 21:39
tlab 當前離線
plc1222 當前離線
進階會員
回復 twinesdr 朋友家中大少Sony三部,二到五年使用年期,上月剛巧全壞。 都算黑。 via HKEPC Reader for ... tlab 發表於 2014-4-2 13:17
係咪佢屋企電壓有問題啊 plc1222 發表於 2014-4-2 13:49
qaz11 當前離線
其實呢D中下階機 個Panel 睇怕都唔係自己做架啦 分分鐘都係L豬 買都係買after sales姐 ... PC147 發表於 2014-3-31 00:12
mammotherection 當前離線
Matthew1991314 當前離線
jinnxwong 當前離線