SONY野
VAIO BRAVIA咁
一定要買HIGH END型號先有料到
非HIGH END型號真係買第二個牌子好過 ...
sony_vaio 發表於 2014-4-1 01:04


無咩大關係, 好多野撞手神.

我以前部 sony notebook 用貴價日製東芝 panel 都一樣出現過死線啦.
相反, 茶餐廳/酒樓用 d cheap 雞 LCD TV 長開亦可以長用幾年無事.

TOP

SONY技術都幾好,控制到第二日先出點?D QC咁差,唔怪得做到就嚟摺。

不過42W670a二個月出問題,應 ...
kit3 發表於 2014-3-30 21:39


一定翻新機啦!

TOP

回復 1 #twinesdr

朋友家中大少Sony三部,二到五年使用年期,上月剛巧全壞。 都算黑。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 twinesdr

朋友家中大少Sony三部,二到五年使用年期,上月剛巧全壞。 都算黑。

via HKEPC Reader for ...
tlab 發表於 2014-4-2 13:17



    係咪佢屋企電壓有問題啊

TOP

係咪佢屋企電壓有問題啊
plc1222 發表於 2014-4-2 13:49


都有可能, 環境因素都好大影響

TOP

點解第二次都仲買?

TOP

其實呢D中下階機
個Panel 睇怕都唔係自己做架啦
分分鐘都係L豬
買都係買after sales姐 ...
PC147 發表於 2014-3-31 00:12


係LG就好, LG panel都唔係差啦

TOP

i like SONY !!

TOP

罪大手機仲好野,一直有分AB MON
反白MON,不反白MON
ZU,Z1又有尿黃MON(起碼8成)同白MON
買之前真係要誠心燒香拜神再擇個吉時希望唔會抽到好野

TOP

罪大滔天 SOSAD

TOP