幾時有, 等我出3隻玩3 MONITOR
lamech 發表於 2013-11-6 15:45


DELL已經可以出貨

宜家申請緊開團

TOP

dell網冇資料睇?

TOP

呢個價我都好有興趣

TOP

如果第一團攞多d會唔會仲有平??

TOP

回復 41# loadload

吓? 邊到邊到?

TOP

回復  loadload

吓? 邊到邊到?
lamech 發表於 2013-11-6 16:24


我PM左AndyWilliams申請開團

TOP

剛剛訂左部返黎玩下
U2414H+5年保+AC511 soundbar

TOP

剛剛訂左部返黎玩下
U2414H+5年保+AC511 soundbar
harial 發表於 2013-11-6 17:03


訂左幾錢?

TOP

回復 47# harial
幾多錢??

TOP

本帖最後由 harial 於 2013-11-6 19:17 編輯

o個MON: @)))
轉五年保: @))
AC511:   @))
共銀@$))

TOP